קטש. מחזיר על התבוסה משבוע שעבר
קטש. מחזיר על התבוסה משבוע שעברעודד קרני

השלישית לציון: הערב (א') נפתח המחזור ה-17 של ליגת ווינר סל, עם משחקם של מכבי חיפה מול ראשון לציון.

חיפה במומנטום נהדר, לאחר שלושה ניצחונות רצופים בליגה, ועוד ניצחון יוקרתי במיוחד נגד סיינה ביורוקאפ. חיפה היא גם קבוצת ההתקפה הטובה ביותר בליגה, כאשר ראשון לציון היא קבוצת ההתקפה החלשה בליגה. אבל לאחר המשחק השקול הערב, אפשר להגיד בוודאות, כי הפערים בין הקבוצות לא נראו על המגרש.

ראשון לציון כבר הובילו על הירוקים בהפרש של 12 נקודות, ובנוסף להפרש, סנטר הירוקים אייק אפוואיבו, נפצע קשה בברכו והובהל לבית החולים.

אבל הקהל החם של הירוקים מחיפה, ודגן יבזורי הישראלי הנפלא, הביאו את חיפה לכדי פיגור של שתי נקודות בלבד בירידה למחצית. הרבע הרביעי היה מלא תהפוכות וההובלה על לוח הנקודות עברה בין שתי הקבוצות לכל אורך הרבע. בסופו של דבר, ניצחה חיפה בעזרת איבוד כדור של ג'ייק כהן, 79:76, ובזאת הבהירה לשרף וחניכיו שלפניהם עוד עבודה רבה בכדי לברוח מהתחתית, ואל להם להתלהב מהניצחון במחזור הקודם על נתניה.

הניצחון מיקם את חיפה במקום השלישי בטבלת ליגת ווינר סל. ראשון לציון עדיין ללא ניצחון חוץ תחת אימונו של צביקה שרף, אבל בקצב הזה, יש להם בהחלט מה למכור העונה בליגה.

אלופת הדרום: במשחק השני הערב ששוחק במחזור ה-17, נפגשו שתי קבוצות הדרום, הפועל אילת ומכבי אשדוד. אילת מגיעה אחרי תבוסה של 20 נקודות מול חיפה בשבוע שעבר, ואשדוד מגיעה אחרי שניצחה שבוע שעבר את בני הרצליה, ניצחון שהיה עבורה הראשון אחרי שמונה מחזורים. אילת לא במומנטום חיובי, שכן היא הפסידה שלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה בליגה. 

אבל הערב, הנחילו האילתים תבוסה קשה לאשדוד, 83:63, ובכך החזירו לאוהדים שלהם על התבוסה בשבוע שעבר מול חיפה. אשדוד שיחקה טוב במשך מחצית ראשונה, ואפילו ירדה להפסקה ביתרון של שלוש נקודות.     אבל כנראה שהאוויר נגמר לאשדודים, וחניכיו של עודד קטש ברבע שלישי מדהים, לא עמדו מנגד וגרמו לאשדודים לחזור אל המציאות, מקום אחרון בטבלת הליגה.