מהדרים... הרב אמסלם
מהדרים... הרב אמסלםפלאש 90

יו"ר תנועת 'עם שלם', הרב חיים אמסלם, תוקף בחריפות את תנועת ש"ס בירושלים המבקשת למנוע ממנו הקמת בית כנסת בסמוך לביתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

על פי דיווח הבוקר ב'ישראל היום' יו"ר סיעת ש"ס בירושלים, נתנאל לסרי, הגדיר כשערורייתית ובלתי חוקית בעליל את החזקת המגרש שעליו מתכוונת העמותה בראשותו של הרב אמסלם להקים את בית הכנסת. לסרי אף טען כי העמותה שמכרה את המקום לעמותת 'כתר החיים' של הרב אמסלם לא הייתה רשאית לעשות זאת.

בתגובה אומר הרב אמסלם לערוץ 7 כי "עמותת "כתר חיים" זכתה כדין בהקצאה לפני שנים רבות. במקום הושקעו מיליוני שקלים, בחפירות ופיתוח וכו'". לדברי הרב אמסלם "זה כשנתיים ש"ס באמצעות נציגיה מנסים להפריע ולעכב את בניית בית הכנסת".

הרב אמסלם מחריף את דבריו ואומר כי "מאז פטירתו של מרן יש מי שחשקה נפשו במגרש ומקיימים בהידור מצוות "לא תחמוד"". לדבריו "ש"ס הפריעה ומנסה להפריע בדרכים בלתי כשרות" ולעומת זאת "העמותה מנוהלת בצורה תקינה, יש עו"ד שמטפל בעניין מול העירייה והוגשו כל המסמכים וכל שנדרש. הבניה תתחיל ברגע שיינתנו ההיתרים והאישורים על ידי הגורמים הרלוונטיים".

הרב אמסלם מזכיר בתגובתו לטענות כי עמותת 'כתר חיים' המחזיקה בקרקע אפשרה לקיים במקום את קבלת הקהל במהלך ימי השבעה על פטירתו של הרב עובדיה יוסף. "חבל מאד שזו הכרת הטובה של מקורבי הרב עובדיה על כך שהתאפשר להם ע"י הרב אמסלם לקיים את קבלת הקהל בשבעה לרב עובדיה יוסף בשטח המגרש ובמשך כחודש לאחר מכן".