כדורגל
כדורגלThinkstock

אולי הפתעת העונה, אולי סיפור של עונה שלמה, ואולי זה סתם צירוף מקרים רע ומר.

היום (ד') חלו משחקים נוספים בשלב סיבוב ח' לגביע המדינה בכדורגל. אפשר היה לראות, כי כשאין דרך ואין שקט תעשייתי – נופלים ובקלות.

לוזרידה: הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית, העיפה את בני יהודה. בני יהודה כבר תקופה ארוכה לא מצליחה לנצח, והיום הוכיחה כי היא יציבה בחוסר הצלחתה לנצח. פתח תקווה עלתה ליתרון משער של ליאור אסולין, ופרננדס סגר את הסיפור אחרי שיוויון של גיל יצחק, שנכנס שתי דקות לפני השער שכבש. יצחק החליף את חן עזריאל שלרוע מזלו בדיוק חזר מפציעה ונפצע שוב.

מעריב ערבים: במשחק שהתקיים באצטדיון וינטר ברמת גן, ניצחה הקבוצה הבכירה של המגזר את זאת שבליגה א'. קל זה לא היה לסכנין, אבל אולי הם קצת נתנו כבוד ליריבה מהמגזר. בסופו של משחק, 2:1 לסכנין.

בכורה מוצלחת: בית"ר ירושלים אירחה בטדי את עירוני בת ים מליגה א'. הירושלמים סוף כל סוף הצליחו לשלוט לכל אורך המשחק, אבל עדיין לא הציגו משחק מצויין. רואים שיש שינוי באוויר. אחד השחקנים על המגרש שאליו מייחסים את השינוי המבורך, הוא הזר החדש של הקבוצה, פאבלו ברנדאן. כניסתו של אבירם ברוכיאן למשחק גרמה למפנה אצל יכולת הקבוצה להזיז את הכדור לכיוון השער. ניסו קפילוטו כבש את השער השני בנגיחה, אחרי בישול של איציק כהן. כמה אוויר משתחרר היום בירושלים..

שחר חדש: באצטדיון החדש בנתניה, שיחקה מכבי חיפה מול הפועל רעננה. על הנייר, חיפה פייבוריטית גדולה לניצחון. חייבת ניצחון כדי לא להכעיס את הבעלים יענקלה שחר והאוהדים הרבים. חייבת את זה כדי לשמור על מאמנה אריק בנאדו. אבל כנראה שבחיפה צורך זו רק המלצה.

משחק מחריד למדי, שללא שוערה השני, אדרי, המשחק היה נגמר עוד בזמן החוקי. רעננה הייתה טובה יותר בכמה רמות, ורק יכולת הסיום שלהם ויום נדיר של שוער חיפה גרמו לקבוצות ללכת לפנדלים. שם עצר שוער רעננה את בעיטתו של שיימן, מגנה של חיפה, וקבע – אין אליפות ואין גביע, אולי מקום שלישי. מה שבטוח, בנאדו מתחיל לספור דקות בדרך הבטוחה הביתה..

פועלים שחורים: בצל אי מכירת דמארי, הפועל תל אביב פגשה את הפועל חיפה במשחק חם, ובשאלת מי מהן יכולה להמשיך לחלום על אירופה בעונה הבאה? מהראן ללה, אקס הפועל תל אביב, כבש אחרי 26 שניות. סשה איזן, וקוראץ' בפנדל קבע סנסציה בגביע המדינה – אין מכבי, אין הפועל, ואין חיפה. אולי עכשיו כן ימכרו את דמארי?

מעלות תרשיחא יכולים להמשיך לחלום, עוד קבוצות קשות נפלו.