אוהדי בית"ר
אוהדי בית"רערוץ 7

בשעה זו, מתקיים משחק הנעילה של מחזור מספר 20 בליגת העל בכדורגל, בין בית"ר ירושלים להפועל עכו. בית"ר עם שחקני הרכש החדשים דושאן מאטוביץ' שפתח בהרכב הקבוצה, ודני פרדה שנמצא על הספסל. גם בריאן ז'ונס כמו מאטוביץ' יפתח ב11, כשאופיר קריאף יחכה להזדמנות שלו על הספסל.

לאחר ההתחמשות הרצינית של בית"ר בחלון ההעברות האחרון, מקווים האוהדים הצהובים, כי מעכשיו תצא הקבוצה לדרך חדשה. שוערה של בית"ר ירושלים, אריאל הרוש, עלה לכותרות היום, בכך שהוא מועמד לרשת את מקומו של דודו אוואט בין הקורות של הנבחרת הישראלית. והערב הרוש יוכל לתת סיבה טובה למאמן הלאומי, אלי גוטמן, לתת לו את המפתחות לשער הנבחרת.

בית"ר מגיעה עם 6 נקודות מתוך 33 אפשריות, ואם היא לא רוצה למצוא את עצמה בתחתית הליגה, היא חייבת ניצחון הערב.

מנגד, בעכו, נמצאים נקודה אחת בלבד מבית"ר, אבל ללא ניצחון כבר שבעה מחזורים רצופים, ורחוקים רק שלוש נקודות מהקו האדום. ננאד מרניקוביץ' ומירקו אורמוש יחזרו לסגל הקבוצה, והרכש החדש שהגיע מהפועל רמת גן, יוסי אסייג, יעלה ב11 הפותחים.    

הרכבי הקבוצות:

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש; שי חדד, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ'; ג'ונתן וילה, משה לוגסי, פאבלו ברנדאן, בראיין ז'ונס, אבירם ברוכיאן; שלומי אזולאי.

הפועל עכו: דודו גורש; שניר משען, אדי גוטליב, בראניסלאב יובאנוביץ', מהראן אבו ריא; מירקו אורמוש, יובל שבתאי, ננאד מרינקוביץ', ג'וליאנו ספאדסיו, גיא דיין; יוסי אסייג.

מהלך המשחק:

הפתיחה הייתה מעט מבולבלת, אבל בית"ר יחד עם שחקני הרכש השתלטו על המשחק ומרכז השדה, וכבר בדקה ה -4: אנדרס טונייס, בלמה של בית"ר, עם נגיחה החוצה.

בית"ר הראו הרבה לחימה, ובדקה ה - 11: הזדמנות ראשונה ורצינית, נגיחה של בריאן ז'ונס מגיעה היישר אל הידיים של שוער עכו, דודו גורש.

בדקה ה15, עכו הגיעה בפעם הראשונה אל שערו של הרוש, ושי חדד המגן הימני, הרחיק את הכדור אחרי הגבהה מסוכנת לרחבת הירושלמים.

בדקה ה - 23 ברוכיאן עם הגבהה לרחבת עכו, אבל לא מאיימת במיוחד.

בדקה ה- 27, שוב ברוכיאן, האיש של בית"ר בדקות האלה, סוחט הדיפה מגורש, אחרי קרן לירושלמים.

בית"ר ניסתה את מזלה עם כדורים ארוכים לעבר חלוצי הקבוצה, אבל ללא הצלחה יתירה.

בדקה ה-36, בית"ר קיבלה את שכרה אחרי נגיעת יד ברחבת עכו, פנדל לצהובים, ברוכיאן בעט היישר לשער!! 1 - 0 לקבוצה הטובה על המגרש.

לפני הירידה למחצית, קפילוטו נגח היישר לידיים של גורש, אחרי עבירה לזכות בית"ר מחוץ לרחבה.

מחצית שניה: 

עכו פתחה טוב את המחצית השניה, כנראה בזכות שטיפה של יובל נעים, מאמן הקבוצה.

דקה 71 - אופיר קריאף נכנס במקומו של בריאן ז'ונס, שהיה מצויין.

דקה 77 - עכו עם בעיטה חזקה לשער של הרוש, שעברה רק בקצת.

דקה 79 - מושיקו לוגסי, שנלחם על כל כדור, יוצא ומפנה את מקומו לאיציק כהן חלוץ הירושלמים.