היום זה קורה. גמר גביע המדינה בכדורסל. מכבי אלקטרה תל אביב, נגד הפועל אילת.

בשעה 20:45, בהיכל נוקיה בתל אביב, יתקיים המשחק על הגביע. 

אילת מגיעה אחרי ניצחון משכנע מאוד על הפועל תל אביב. מול 5,500 אוהדי האדומים, הציגה אילת את משחקה הטוב ביותר העונה, במשחק חצי גמר הגביע שהתקיים ביום שני השבוע בהיכל נוקיה.

המשחק בחצי הגמר הסתיים בתוצאה 82:73 לזכות הקבוצה הדרומית, אבל התוצאה משקרת, אילת הייתה הרבה יותר טובה מהפועל, ורק בסוף הצליחו האדומים לצמצם נזקים במעט.

אם למשחק נגד האדומים, הביאה אילת כ- 800 אוהדים, בשישה אוטובוסים. אז מחר, צפויים להגיע כ - 2500 אוהדים כחולים, בשישה מטוסים ושש עשרה אוטובוסים שהקבוצה תעמיד לרשות אוהדיה. גמר זה, יהיה משחק הגמר הראשון אי פעם בתולדות הקבוצה הדרומית.

מאמן אילת, עודד קטש, אמר היום במסיבת עיתונאים לקראת המשחק "הכמות הבלתי נתפסת של הצופים שיגיעו למשחק מאילת, זה כבר הניצחון עבורנו. זאת שאיפה להגיע למעמד הזה, וזה צריך להוציא ממנו את הכי טוב שיש, כשממול, אחת הקבוצות החזקות באירופה".

אפיק ניסים, רכזה של אילת, ומי שזכה כבר פעמיים בתארים שונים בעולם אך מעולם לא זכה בתואר בארץ, אמר גם הוא במסיבת העיתונאים, כי לשחק מול מכבי זה תמיד היה ויהיה קשה, ועצם הגעת כמות אדירה של האוהדים מאילת, חשובה היא כניצחון.

עבור מכבי אלקטרה תל אביב, זו הפעם ה -46 שהיא מגיעה למשחק גמר הגביע, בחמישה משחקים בלבד מכבי לא ניצחה. אולי זה יקרה מחר בפעם השישית? לא אם הדברים תלויים במכבי. הצהובים מתל אביב רוצים לזכות בפעם החמישית ברציפות בגביע המדינה.

במכבי אומרים כי אין הם מתכוונים לזלזל ביריבה האילתית, שכן זכור להם המפגש האחרון בין הקבוצות, במסגרת ליגת ווינר סל. כאשר במפגש האחרון, מכבי ניצחה בקושי רב את אילת, בהיכל נוקיה.

גם אוהדי הצהובים מתכוונים להגיע בהמוניהם למשחק, ולמעשה כבר כ 6,000 אוהדים צהובים הבטיחו את מקומם במשחק.

דייויד בלאט, מאמן הקבוצה הצהובה, אמר היום, כי "אילת הוכיחה שהיא יכולה להתמודד בכל רמה, מול כל קבוצה" בלאט החמיא גם למאמן הכחולים מאילת, עודד קטש, ואמר כי הוא שמח לשחק מול קבוצה איכותית עם מאמן מצויין.

אז מה אתם אומרים? למי יילך הגביע? מוזמנים להגיב..