ראש מועצת קרית ארבע-חברון, מלאכי לוינגר, מותח ביקורת על פעילי הימין שזרקו ביצים וצעקו לעברו של שר השיכון אורי אריאל, בביקורו בחברון ביום שישי.

"השר אריאל הוא מבוני ארץ ישראל", אמר הערב לוינגר, "מאז הוא קיבל את תפקידו כשר השיכון הוא עושה הכול על מנת להביא לבנייה בכל רחבי הארץ גם בימים בהם הלחץ מאויבינו גובר".

ראש מועצת קרית ארבע הוסיף כי העומדים מאחורי המעשה יורים בתוך הנגמ"ש, כלשונו, ואינם מבינים את חומרת המעשה. "אני מקווה כי הפעילים שעשו זאת יתנצלו בפני השר ויבהירו שהמעשה לא היה במקום", הדגיש לוינגר.

פעילי הימין שזרקו ביצים על רכבו של השר עשו זאת במחאה על המשך חברותו בממשלה. ברוך מרזל צעק לעבר השר אריאל "בוגד! בשביל להיות שר בגדת בארץ ישראל ובתורה ובכל מה שאורי אריאל האמין לפני שהיה שר".

צילום: היישוב היהודי בחברון

במהלך הביקור נטע השר אריאל עץ יחד עם הרב דב ליאור והביע תמיכה בהתיישבות היהודית. "אני שמח להיות בחברון שהיא ערש האומה היהודית", אמר אריאל, "כל מי שמדבר על גושים או על כל הסדר אחר לא מבין – מפה הכל התחיל, זה החלק הבסיסי ביותר של ארץ ישראל, של מדינת ישראל ושל העם היהודי כולו.

"אנחנו היינו פה, אנחנו פה ואנחנו נהיה פה. זה לא נושא לדיון עם אף אחד, לא עם האמריקאים, לא עם הערבים, במקרה היותר גרוע – זה קצת נושא בתוכנו, אבל בסוף כולם יאמינו באותו דבר ואנחנו נמשיך לבנות את חברון", הבטיח השר.