חזר לשגרה. רוט.
חזר לשגרה. רוט.אתר מנהלת ליגת ווינר סל

משחקי הערב בליגת ווינר סל, לא סיפקו הפתעות גדולות מידי. כל מי שהייתה מועמדת לניצחון - ניצחה.

המשחק שהיה המותח מכולם על הנייר, היה משחקם של מכבי תל אביב והפועל תל אביב.

המשחק היה אמור להיות מותח וצמוד ומלא עניין, ומה לא נאמר על המשחק בין השתיים? דרבי תל אביבי, קלאסיקו ישראלי, ועוד ועוד.. אבל בפועל? אפשר להגיד במילה אחת: גורנישט.

הפועל הגיעו בסגל חסר מאוד ללא שני הישראלים המובילים שלה, מתן נאור ורביב לימונד, והצליחו להחזיק מעמד בקושי במשך המחצית הראשונה. במחצית השניה התפוצצו שחקני מכבי על הפועל, ובסיום הלוח הראה 90:58. תוצאה שנקמה בגדול על ההפסד בסיבוב הקודם, והחזירה את הכבוד לצד הצהוב של העיר.

ג'ו אינגלס הראה צעדים של חזרה לקצב המתאים, לאחר תקופה ארוכה שלא הצטיין. ביום חמישי מחכה לצהובים באיירן מינכן מגרמניה, במסגרת היורוליג. משחק שעל פניו מכבי חייבים לנצח.

משחקים נוספים מהערב:

הפועל ירושלים התארחה בביתם של גלבוע גליל ומאמנם שרון דרוקר. האדומים מירושלים הגיעו למשחק מול מאמנם לשעבר עם 11 ניצחונות רצופים. מאז שליאור אליהו, מצטיין חודש ינואר, הגיע לקבוצה. בסוף המשחק, חזרו האדומים לבירה, עם ניצחון נוסף, השנים עשר במספרו. 

המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 40, אבל הלפרין, שמראה נוכחות במשחקים האחרונים, לא ריחם וניצח את גלבוע גליל בתוצאה 77:70. בשבוע הבא, ירושלים תשחק במלחה מול הפועל תל אביב. בהמשך השבוע, מצפה לירושלים משחק ביורוקאפ מול לובליאנה. ניצחון אדום יעלה אותם לשלב הבא באירופה.

עירוני נס ציונה הייתה חייבת ניצחון הערב כדי להישאר בתמונת ארבע הראשונות בליגת ווינר סל. ואכן עשתה זאת, לאחר שניצחה את ברק נתניה בתוצאה 77:62. ברק נתניה פיגרה לכל אורך המשחק, וברבע הרביעי כשניסתה לחזור למשחק, בא מאיר טפירו עם פרסטון נואלס וסגר את המשחק.

נתניה תשחק בשבוע הבא במשחק תחתית נוסף מול גלבוע גליל. ניצחון של נתניה והם במצב בטוח, ולא יהיו מועמדים לירידה.

במשחק האחרון של הערב, ניצחה חיפה את חולון באולמה הביתי, בתוצאה צמודה מאוד 81:80. הירוקים השיגו את הניצחון ממש בשניות הסיום. חולון כבר הייתה בהפרש של 14 נקודות, אבל הצליחה לאבד את היתרון ובשניות האחרונות אף הפסידה את המשחק. 

בריאן רנדל, שהיה בספק גדול למשחק, היה האיש הטוב ביותר על המגרש, ויחד עם מורן רוט הובילו את קלעי הקבוצה הירוקה, שבהמשך השבוע גם לה מחכה מפגש סוער על עליה לשלב הבא ביורוקאפ. מול נימבורק הצ'כית. לחיפה בהחלט יש מה למכור.