נשיא איראן חסן רוחאני
נשיא איראן חסן רוחאנירויטרס

לרגל ציון 35 שנה למהפכה האסלאמית באיראן מציג המשטר את הישגי התעשייה הצבאית המקומית בעשורים האחרונים, אשר הפכה את הצבא האיראני לגדול ביותר באזור.

בראש הרשימה מוצגים טילי השיהאב 1, 2 ו-3 לטווח קצר וארוך עד 2,000 ק"מ. טילי השיהאב נורים ממשגרים תת קרקעיים המקשים על איתורים באמצעות לויינים. לדברי הצבא האיראני ניתן לשגר טילים אלה במהירות בתגובה לתקיפה של האויב.

בנוסף, פיתחה התעשייה הצבאית האיראנית את הטיל "ח'ליג' פארס", שהינו טיל בליסטי על קולי בדומה לטילי השיוט והוא מיועד לתקיפה של מטרות ימיות. לטיל הנוכחי טווח של 300 ק"מ ובימים אלה שוקדים על הארכתו. משקל הראש הקרבי של הטיל כ-650 ק"ג.

איראן פיתחה מספר מטוסים ללא טייס, אשר המתקדם ביותר בהם הוא "פוטרס", שלו רדיוס פעולה של 2,000 ק"מ ויכולת שהייה רצופה באוויר במשך 30 שעות. המזל"ט מיועד למטרות איסוף מודיעין ויש לו יכולת התקפית.

איראן מתגאה בפיתוח שני מטוסי קרב ה"סאעיקה" (מזכיר את ה-אף 18), מטוס "קאהר 313" המוגדר כמטוס חמקן ומסוקי קרב (חיקוי של הקוברה).

בתחום הימי איראן מייצרת משחתות (אורכה של משחתת "מוג'" 94 מטרים ומשקלה 1,500 טון), צוללות (כוללת זעירות) וסיורות סיור מהירות.

בנוסף, מציג הצבא האיראני רדאר מתקדם שאחת ממטרותיו לאתר טילי שיוט בגובה הנמוך וטנק מערכה שזכה לשם "ד'ו אל פיקאר" (שמה של החרב שהעניק הנביא מוחמד לגיסו עלי).