הרוג בתאונה קשה ליד נחל עמוד

סמוך לשעה חמש הבוקר (רביעי) אירעה תאונה קשה סמוך לנחל עמוד. מסיבה שאינה ברורה לפי שעה התנגש רכב פרטי באוטובוס. נהג הרכב, כבן שלושים, נהרג. באוטובוס שלא הסיע נוסעים נפצע הנהג באורח קל.

כוח מד"א שהוחש למקום הבוקר קבע את מותו של נהג הרכב הפרטי והעניק טיפול ראשוני לנהג האוטובוס. מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 05:09 התקבלה קריאה במוקד מד"א מרחב אשר על תאונת דרכים קשה בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 85 סמוך לצומת נחל עמוד לכיוון צומת חלפתא - קדרים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א דיווחו מהמקום על גבר כבן 30 שהיה לכוד ברכב הפרטי זמן ממושך כשהוא ללא רוח חיים לאחר שנהרג במקום".

לאחר שפעולות החילוץ המורכבות בשטח הסתיימו קבעו הפאראמדיקים את מותו. נהג האוטובוס, גבר כבן 50 שנפצע באורח קל בגפיים, טופל ע"י חובשים ופאראמדיקים של מד"א ופונה באמבולנס מד"א לבית החולים זיו בצפת.

על האירוע הקשה סיפר פאראמדיק מד"א, יניב מילשטיין: "מדובר בתאונה קשה מאוד ומזעזעת. כשהגענו למקום ראינו רכב פרטי מעוך לחלוטין ובשלבים הראשונים ניתן היה לראות שבתוכו לכוד גבר אחד כשהוא ללא רוח חיים , היה קשה מאוד לראות מה קורה בתוך מה שנשאר מהרכב המעוך ואם ישנם לכודים נוספים. רק לאחר חילוץ מורכב וממושך ניתן היה לקבוע שברכב היה אדם אחד שחולץ ללא רוח חיים ואז קבענו את מותו. כמי שמטפל בהרבה תאונות באזור, מראה כזה אני לא זוכר", סיכם מילשטיין.