נתניהו בפתח ישיבת הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את ישיבת הממשלה השבועית הבוקר (ראשון) בהתייחסות לחיסול בת"א אתמול ולגל החיסולים בעולם התחתון.

"אנחנו עדים לאחרונה למעשים חמורים ביותר של ארגוני הפשע המאורגן. אנחנו נחושים לעקור את התופעה החמורה הזאת, ואנחנו נותנים את מלוא הגיבוי למשטרת ישראל לפעול באמצעים קיימים ובאמצעים חדשים נגד ארגוני הפשע", אמר נתניהו.

לדבריו, "לא אזרחי ישראל צריכים להיות מודאגים להסתובב חופשי ברחוב, החברים במשפחות הפשע הם אלה שצריכים להיות מודאגים, אותם צריך להכניס לכלא ובהקדם".

נתניהו התייחס גם למו"מ המתחדש בין איראן למעצמות, ואמר כי "השבוע נתחדשו השיחות של המעצמות עם איראן. עד עכשיו, צריך לומר ביושר, איראן היא זו שלמעשה הרוויחה בלי לתת שום דבר משמעותי. היא קיבלה הקלה גדולה בסנקציות, והכלכלה האיראנית כבר מגיבה בהתאם, ואיראן ממשיכה במדיניות התוקפנית שלה גם בתוך איראן וגם מחוץ לאיראן".

"בתוך איראן, היא מוציאה להורג אנשים חפים מפשע חדשות לבקרים, מחוץ לאיראן היא תומכת בהמשך מעשי הקטל של המשטר הסורי, שאינו יכול לפעול בכלל בלעדיה, בלי התמיכה שלה", הדגיש נתניהו, "איראן גם ממשיכה לחמש את ארגוני הטרור בנשק קטלני, בנשק מתקדם, והיא כמובן ממשיכה לקרוא להשמדתה של מדינת ישראל. במקביל, איראן ממשיכה במו"פ מתקדם לצנטריפוגות. איראן אינה מוכנה לוותר אפילו על צנטריפוגה אחת".

נתניהו הוסיף, כי "מנגד, המדיניות של ישראל ברורה, והיא פועלת בשני צירים: קודם כל לחשוף את מדיניותה התוקפנית והבלתי משתנה של איראן, והדבר השני, לדרוש את פירוק יכולת ההעשרה של איראן. איראן איננה זקוקה אפילו לצנטריפוגה אחת כדי להפיק אנרגיה גרעינית למטרות אזרחיות."