נתניהו והבן
נתניהו והבןפלאש 90

אחד ממקורביו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר בשיחה עם ערוץ 7 לאיומים מצד עובד לשעבר במעון ראש הממשלה, שתובע פיצוי בסך 200,000 ש"ח בשל הפרה לכאורה של תנאי העבודה שהובטחו לו.

"מדובר באיומים ריקים מתוכן וחוצפה של עובד", אמר והוסיף, "צר לי שעובדים שזוכים להיות במקומות הרגישים והאישיים ביותר בוחרים לסגור חשבון באמצעות חשיפת החיים האישיים של הזוג ואיומים עליו. זו סחיטה ולא יותר מזה".

המקורב מדגיש כי לא מדובר בעובד שהועסק על ידי הזוג נתניהו ואין לו ויכוח כספי עם הזוג עצמו, "הוא לא עבד אצלם אלא הועסק על ידי המדינה ויש לו ויכוח כספי עם המדינה כמו לרבים אחרים. השימוש באיומים על הזוג אינם אלא סחטנות".

על פי הפרסום אמש בערוץ 2 אב הבית צפוי לפגוש בקרוב בכיר במשרד מבקר המדינה כדי להעביר לו את החומר שלכאורה יש בידיו. כמו כן, הוא עשוי להגיש בהמשך לבית הדין לעבודה תביעה לדרישת הפיצויים.

לטענת אב הבית, הוא קיבל הוראות לבצע פעולות לא תקינות במעון ראש הממשלה, ויש ברשותו מסמכים והקלטות שמוכיחים את טענותיו.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה "ב-12 בינואר 2014 נשלח לעורך דינו של העובד מסמך מהלשכה המשפטית במשרד ראש הממשלה. תוכן המכתב: 'אנו דוחים מכול וכול את איומיך. ברור כי הרקע לאיומיך הוא מעמדו הציבורי של ראש הממשלה וניסיון לנצל זאת לטובת מרשך, אך חובתנו היא לשמור על כספי הציבור ואיומיך לא יגרמו לנו לשלם למרשך כספים שלא כדין".

מנגד מבהיר העובד כי מעולם לא איים על ראש הממשלה או על רעייתו וכי כל מטרתו לקבל את הכסף המגיע לו.