מתאמנים
מתאמניםמתנ"ס בנימין

בשבוע הבא תתקיים לראשונה תחרות הכוכב הבא של נוער בנימין, בה ישתתפו צעירים מבני הישובים המעורבים והחילוניים בבנימין ותכלול מופעי שירה ומחול.

היישובים ששלחו נציגים לתחרות הם נעלה, נילי, גבעון החדשה, בית חורון, נופי פרת, אלון ואדם. האירוע יתקיים באולם המופעים בגבעת זאב ואורגן על ידי מחלקת הנוער של מתנ"ס בנימין שם מספרים כי "מטרת התחרות היא נתינת במה מקצועית והזדמנות לנוער בכיתות ז'-י"ב, מהישובים החילוניים והמעורבים, בעלי כשרון מיוחד הרוצים לתת לו ביטוי".

תהליך המיון לתחרות כלל אודישנים קפדניים בהם נבחרו בקפידה נערים ונערות בעלי כישרון ויכולת ברמה הגבוהה ביותר. משתתפי התחרות שיעלו לבמה נערכים לתחרות עם כוריאוגרפית ומפיק מוזיקלי ואת הערב מנחה השחקן אריאל קרן ובסופו של האירוע יופיע הסטנדאפיסט מני עוזרי.

ממחלקת הנוער של המתנ"ס נמסר "כי מדובר על חבר'ה מוכשרים, וכי ישנה התלהבות מצד הישובים ועבודת צוות טובה מאוד עם רכזי הנוער שלהם".

עמית קדמון, מנהל המתנ"ס, הוסיף ואמר "המתנ"ס נותן מענה ייחודי לכל אוכלוסיה בבנימין. יזמנו את הערב המיוחד הזה ביחד עם רכזי הנוער ביישובים החילוניים והמעורבים. יצרנו כאן במה לביטוי עצמי והעצמה של בני נוער מוכשרים שיכולים להביא את עצמם וכישרונם לידי ביטוי באופן מקצועי ובפני קהל גדול. ע"פ מה שאנו רואים כעת, בתהליך העבודה, הולך להיות ערב מדהים שיהווה פתיחה לפריצת כישרונות חדשים של נוער בנימין לעולם המוזיקה והמחול הישראלי".