בנט ולפיד
בנט ולפידפלאש 90

חבר הכנסת שמעון אוחיון (הליכוד ביתנו) מגנה (שני) את השוואתם של השרים יאיר לפיד ונפתלי בנט לנאצים, בתמונה שהופצה בשעות האחרונות ברשתות החברתיות.

בתמונה מופיעים לפיד ובנט כשהם בלבוש נאצי ושורפים ספרי תורה בכניסה למחנה ההשמדה אושוויץ. מעליהם מתנוסס הכיתוב המפורסם "העבודה משחררת".

"אני מזועזע מההשוואה לנאצים", אמר ח"כ אוחיון שגינה את המעשה והבהיר כי מדובר בהסתה בזויה נגד שרי הממשלה. "יש עוד מישהו שמפקפק בצורך בחוק שהצעתי לאיסור השימוש בסמלים נאציים, שבא למגר מקרים כאלה בדיוק ולקבוע עונש למבצעיהם?", שאל.

אסף פאסי, מפעיל עמוד הפייסבוק של השר בנט התייחס לתמונת ההסתה בעמוד הפייסבוק האישי שלו וכתב כי "התמונה הזו הוציאה אותי הבוקר מאיזון. אז נכון, מדובר באדם טיפש אחד שהכין את התמונה הזו, אבל התמונה הזו מייצגת הרבה מעבר לאדם שיצר אותה. היא השיח בתקופה האחרונה סביב חוק הגיוס. שיח שמדבר על שמד לבחורי הישיבות, שמדבר על הרס עולם התורה.

"אל תגידו שלא ידעתם", הוסיף פאסי, "מחר עלולים אנשים קטנים לקום ולשרוף בית כנסת דתי לאומי- כי הם עמלק. מחר עלולים אנשים קטנים לפגוע בכל אדם שאין כיפה שחורה על ראשו. חושבים שאני מגזים? תנו הצצה לעיתונות החרדית".