חברת 'אינטרנט רימון' חוגגת שבע שנות פעילות, ומקימה בית חדש לתחום הגלישה הבטוחה בישראל: אתר חדש, מושקע מבחינה גרפית ועשיר בתוכן, המהווה קורת גג מקיפה לכל תחום הגלישה הבטוחה בישראל.
בפיתוח האתר ותכניו הושקעו כרבע מיליון שקלים ויותר משנה תמימה של עבודה מאומצת. על עבודת אפיון חווית המשתמש אחראית אחת החברות המובילות בארץ בתחום זה.
באתר החדש ניתן למצוא מידע רחב ומקיף על תחום הגלישה הבטוחה באינטרנט, לקוחות החברה יכולים לבצע בו מגוון רחב של פעולות: התאמה ספציפית של תכני הגלישה, החלפת רמת ההגנה וגם צפייה בחשבוניות, רכישת שירותים נוספים ומגוון פעולות נוספות.
האתר יושק בעיצומו של קמפיין אגרסיבי של משרד התקשורת על חשיבות הגלישה הבטוחה שמוכיח מעל לכל ספק את חשיבות הגלישה הבטוחה בכלל ואת חברת 'אינטרנט רימון' כמובילה את תחום זה. לקוחות חדשים שירצו להצטרף למהפכת הגלישה הבטוחה והחכמה יוכלו לעשות זאת ישירות דרך אתר החברה, ללא צורך בהתקשרות אל המוקד הטלפוני, ואף ייהנו מהטבות מיוחדות.
מנכ"ל החברה, יריב פאר, מסביר את התהליך שאותו עברה החברה בשנה האחרונה: "את תהליך האפיון התחלנו בראיונות עומק עם נציגי השירות והמכירות שלנו ועם לקוחות החברה. רצינו לשמוע מהשטח מהם הצרכים העיקריים של הלקוחות שלנו ולהתאים את האתר בדיוק למה שהלקוח הצריך".
"זו גם הסיבה לכך", מסביר פאר, "שבמסגרת השקת האתר החדש שדרגנו כמעט את כל השירותים שלנו: רמות ההגנה עברו תהליך פישוט ומעתה יהיה קל יותר להבין ולבחור מהי רמת ההגנה הרצויה לכל לקוח על פי אמונתו והשקפת עולמו, שירות 'הנטו שלי' עבר שינוי הקשור ל ממשק המשתמש ומאפשר גמישות רבה יותר והתאמה מושלמת לצרכי הגלישה של הלקוח, וכך גם מגוון שירותים נוספים שעברו פישוט, התואם לאופייה של החברה: מקצוענות והגנה ללא פשרות".
חגית דסה, מנהלת אגף השיווק, מסבירה את השינויים דווקא מצידו של המשתמש: "החלטנו לאפשר ללקוחות שלנו לעשות הכל בדיוק כמו שהם אוהבים – באינטרנט! מעתה ניתן להצטרף לאינטרנט רימון ישירות באתר, ללא צורך בשיחות טלפוניות, וגם לבצע מגוון רחב של פעולות שלעיתים דרשו סיוע של נציג שירות – הכל מתוך האיזור האישי המשודרג. חווית המשתמש והגלישה הצפויה ללקוחות שלנו תפתיע אותם לטובה, ותמצב אותנו בחזית עולם האינטרנט הישראלי". וכל זאת בצורה חכמה ופשוטה.
האתר החדש יעלה לאוויר מחר (רביעי) בכתובת www.rimon.net.il