ג'רבי עם הרב לאו
ג'רבי עם הרב לאוצילום: ששון תירם

מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי לאומי, שר-שלום ג'רבי נועד עם הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, בלשכתו בירושלים.

במהלך הפגישה סקר ג'רבי בפני הרב לאו את פעילותה של מנהלת השירות האזרחי-לאומי, בדגש פעילותם ותחומי שירותם של המתנדבים החרדים.

ג'רבי הציג לרב נתונים אשר מצביעים על עלייה מרשימה במס' המתנדבים החרדים מידי שנה, כאשר סה"כ סיימו או נמצאים בשירות כ - 5,615 מתנדבים חרדים.

בנוסף שוחחו השניים על גלגולו של "חוק טל", ועדת פרי ו-ועדת שקד. ג'רבי הביע בפני הרב את עמדתו אותה הציג בכל הוועדות, לפיה ראוי שהשירות יהיה בשיתוף פעולה תוך הסכמה והדברות. כמו כן הבהיר מנכ"ל המנהלת לרב, כי השירות האזרחי אין תפקידו לשמש "ככור- היתוך".

המנהלת דואגת שכל בחור חרדי שמגיע לשירות, יסיים את התנדבותו כחרדי. יש הקפדה על כך שכל מקום בו משרתים חרדים, יהיה מותאם לאורח חייהם ולהשקפת עולמם של הציבור החרדי על כל המשתמע מכך.

הרב לאו התרשם מהעשייה הברוכה של המנהלת לטובת כלל המגזרים בחברה הישראלית, והבטיח לעשות כל שביכולתו לטובת פעילות מנהלת השירות האזרחי-לאומי.

מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי-לאומי, שר-שלום ג'רבי :"אני רוצה להודות לכבוד הרב על הירתמותו לטובת נושא השירות האזרחי-לאומי. לרב יש יכולת לאחות את השסעים בחברה ולאחד את הציבור הישראלי על כלל מגזריו. השירות האזרחי משמש כגשר בין המגזר החרדי לחברה הישראלית. אני רואה חשיבות רבה בשיתוף פעולה והידברות עם המגזר החרדי, כי רק זו הדרך הנכונה לשילובם בחברה."