"הפנים הפלסטיני". ראשי הסיעה
"הפנים הפלסטיני". ראשי הסיעהצילום: פלאש 90

סיעת רע"מ תע"ל קיימה ביום שלישי (25 בפברואר) ישיבה בהשתתפות כל חברי הכנסת הנמנים על הסיעה ובה דנו בסוגיות המעניינות את החברה הערבית ב"פנים הפלסטיני" (כך כונתה בלשון ההודעה מדינת ישראל) וב"מדינת פלסטין הכבושה".

חברי הסיעה הדגישו בהודעתם, כי "שחרור אל-קודס האצילה ומסגד אל-אקצה המבורך מאחיזת הכיבוש הישראלי ומדיניותו הוא הערבות היחידה לשמירה על היציבות בו וביטחונו בהווה ובעתיד".

הם גינו את "מדיניות הלחץ הממוסד" על כל הכפרים הערביים ואת המשך האיום להרוס עשרות בתים בקלאנסווה ובמקומות נוספים. לדבריהם, "הטרור המאורגן" שמבוצע ע"י "כנופיות תג מחיר" בערים הערביות ובגדה המערבית מהווה סכנה שחובה להתמודד איתה בכל הדרכים האפשריות ואל המשרד לביטחון פנים הופנתה דרישה לנקוט בכל האמצעים החוקיים כדי ללכוד את הקיצונים הללו.

כמו כן, גינו חברי סיעת רע"מ תע"ל את תכניות ההתנחלויות והייהוד של ישראל בירושלים ובפרבריה ודרשו מהקהילה הבינלאומית להתערב מיידית כדי לשים קץ למצור היבשתי, הימי והאווירי על עזה.

התנגדות הובעה בהודעה גם כלפי הצעת החוק, אותה יזם ח"כ יריב לוין (הליכוד), בעניין שינוי הרכב הוועדה המייעצת המתמנה לפי חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה ונגד החלטת בית המשפט בירושלים שהתיר לעיריית ירושלים, חברת מוריה ומשרד התחבורה לסלול כביש שיחצה את בית ספאפא לשניים.