מחלקים משלוח מנות לפעילי השמאל
מחלקים משלוח מנות לפעילי השמאלדוברות חברון

לזה לא ציפו פעילי ארגון השמאל הקיצוני "שוברים שתיקה" שסיירו היום בחברון: משלוחי מנות שחילקו להם מתיישבי חברון, ובהם מוצרים המסומנים בסיסמאות שמשמעותן העיקרית – "אל תאמינו לכל מה שמספרים לכם".

בתוך כובע ליצן הונחו שקית פופקורן עם הכיתוב "צאו מהסרט", שקיק קפה עם הכיתוב "חבר'ה, תתעוררו", מטבעות שוקולד האומרים "אל תקנו כל מה שמוכרים לכם", ולבסוף, לצד תמונה של מערת המכפלה, איחולי "פורים שמח מאבא ואמא". הפעילים לא ידעו איך לאכול את זה.

ארגון השמאל הפעיל היום מערך סיורים מיוחד בחברון, כאשר למרות התכניות, הגיעו מחצית ממספר האנשים המתוכנן. בתחנת היציאה בתל-אביב חולקו למשתתפי הסיור פלאיירים המשקפים את שיטות התעמולה העוינות של הארגון בארץ ובעולם, ואשר חושפים סילופים וחצאי-אמיתות הנוגעות לחברון שמציגים חברי הארגון לקהל הרחב.

דובר היישוב היהודי בחברון, נעם ארנון אמר "החלטנו לשבור שתיקה סביב 'שוברים שתיקה'. לא יתכן שהם ינהלו ליד בתינו סיורים שמציגים תמונה שקרית, מצומצמת ואנטי-ישראלית, יציגו את חיילי צה"ל כפושעי מלחמה, ואנחנו נשתוק. הנזק שהם עושים בארץ ובעולם הוא רב מאוד, ואנחנו נעשה כל שביכולתנו להפוך את הקערה על פיה ולחשוף את הצביעות והשקר הזה. אנחנו לא באים להילחם עם אף אחד – ההפך הוא הנכון: אנחנו שומרים על זכותנו להיות עם חופשי בארצנו".