הרב גינזבורג בהתוועדות
הרב גינזבורג בהתוועדותמזמור

התוועדות חסידית התקיימה השבוע בבית הספר הגבוה למוזיקה 'מזמור' בקרית החינוך גבעת ושינגטון בשיתוף פעולה עם עמותת גל עיני והרב יצחק גינזבורג.

בהתוועדות לקחו חלק יותר מ150 איש הגיעו להתוועדות שנמשכה כ-4 שעות ובמהלכה הרב גינזבורז דיבר על שירה, זימרה וניגון, והלהיב את הציבור בדברי תורה ובניגונים חדשים וישנים.

בבית הספר מציינים כי מדובר בהתוועדות ראשונה בסדרת התוועדויות שמתוכננות להמשך שנת הלימודים ב'מזמור'.

באשר למגמה שמאחורי האירוע מסבירים ב'מזמור' כי "מטרת ההתוועדויות היא להעניק תוכן ומהות ללימודי המוזיקה האינטנסיביים אותם עוברים הסטודנטים במזמור במשך השנה, וליצוק תוכן רוחני, הממלא את המצברים והופך את המוזיקה לבעלת עומק ולא רק ברמה טכנית גבוהה".

"אנחנו רואים בשיתוף פעולה זה יסוד חשוב בהתפתחות המוזיקאלית של סטודנטים למוזיקה וכחלק בלתי נפרד מהאווירה המיוחדת של בית הספר", אומרים בבית הספר.

בהתוועדות לקחו גם חלק נאור כרמי, דניאל זמיר, אבי פיימנטה ועוד. איציק וייס, מנהל 'מזמור', מסר בסיום הערב כי "ההתוועדות הראשונה בסדרה הייתה משמחת מאד. החיבור בין תוכן רוחני-יהודי לבין מוזיקה הוא שילוב מנצח בו המשתתפים הרגישו שמחה גדולה בלב וניתן היה לראות כיצד כולם רקדו ונהנו מהתוועדות חסידית אמיתית בהובלת הרב גינזבורז".