תולים בלונים
תולים בלוניםסניף בנ"ע מיתר

בראש חודש אדר, הופתעו תושבי הישוב מיתר לראות את כל המכוניות שבישוב עם בלונים צהובים עליהם נמצא סמל בני עקיבא עם הכיתוב, 'משנכנס אדר מרבין בשמחה' וברכת חודש טוב.

התושבים לא הרגישו בצוות חבריא ב', שהסתובבו לילה לפני עם הבלונים ותלו אותם ברחבי הישוב, בכדי שהתושבים יקומו לבוקר שמח במיוחד.  

"השנה הקמנו בסניף גרעין נחשון, והפעילות הזו היתה יוזמה שלהם לכל חבריא ב'", מספרת שירה הקומונרית. "שמענו על מקום שעשה יוזמה דומה, התלהבנו ואימצנו. הודענו לכולם על הפעילות, הלכנו למרכז המסחרי אצלנו בכדי לנפח הבלונים וניגשנו בלילה לתלות אותם ברחבי הישוב, שבבוקר יהיה לתושבים הפתעה. כבר בלילה התחלנו לשמוע תגובות, אנשים שחזרו מאירועים וראו אותנו תולים את הבלונים שמחו וביקשו שנביא להם בלון.

"בבוקר, כשהתושבים קמו וראו את ההפתעה היתה התלהבות גדולה. אישה אחת שלא הכרתי ואינה דתייה, ניגשה אלי ואמרה לי שזה מאוד יפה ושאלה למה החלטנו לעשות את זה פתאום, הסברתי לה שהכנו את זה לכבוד ראש חודש אדר. בנוסף, היתה תושבת שביקשה לראות את העלון של הסניף ולהכיר אותנו יותר".

מוריה מוסיפה לספר על השמחה שגרמו כמה בלונים, "היה מרגש לראות את הנוכחות של בני עקיבא בישוב, זה מאוד מחזק השיתוף פעולה והשמחה בנו. בלי קשר, היה יפה לראות את הישוב מלא בבלונים צהובים, וחבריא ב' נהנתה לתלות אותם ולהתגבש".