מאיים. ברכה
מאיים. ברכהפלאש 90

חברת הכנסת, שולי מועלם (הבית היהודי), התייחסה בצהריים (ראשון) להרשעתו של ח"כ מוחמד בארכֵּה (חד"ש) בתקיפת פעיל ימין.

בעמוד הפייסבוק שלה כתבה ח"כ מועלם כי "חלפה שעה מהחלטתו של בית המשפט להרשיע את ח"כ מוחמד בארכה באשמת תקיפה של אזרח, וכל שוחרי זכויות האדם מילאו פיהם סושי.

"איפה יו"ר 'מרצ' זהבה גלאון?,איפה דב חנין חבר סיעת 'חד"ש' סיעתו של מוחמד בארכה?", שאלה מועלם והוסיפה כי "במדינה מתוקנת ח"כ בארכה היה צריך להחזיר היום את המפתחות וללכת לחפש עבודה אצל עזמי בשארה".

ח"כ שולי מועלם הזכירה כי המנדט ה-12 של סיעת הבית היהודי שהכניס אותה לכנסת, בא על חשבון ח"כ טלאב א-סנע מרע''מ תע"ל. "אני מקווה שבעזרת חוק המשילות, בכנסת הבאה נפטר גם מבארכה, זועבי ומעוד כמה מרעין בישין", הוסיפה.

ח"כ בארכה הורשע הבוקר בבית משפט השלום בתל אביב בתקיפת פעיל ימין בהפגנת פעילי שמאל קיצוני נגד מלחמת לבנון השנייה ב-2006. ח''כ בארכה, על פי כתב האישום, התקרב באחת ההפגנות לאזרח שתיעד את המתרחש, חבט באמצעות מרפקו בצלעותיו ונתן לו אגרוף.

עם זאת, בית משפט זיכה את בארכה מאישום אחר - תקיפת לוחם מיחידת "מצדה" של שירות בתי הסוהר, במהלך הפגנה באפריל 2005 נגד גדר ההפרדה סמוך לבילעין. לוחם "מצדה" עצר את אחד המפגינים, ואז, על פי כתב האישום, חנק אותו בארכה בידו, קרא לאחרים "לשחרר את העצור" וחבט בידי הלוחם.