בהופעה מול הנשיא
בהופעה מול הנשיאמנחם ששון

צוות הווי בני עקיבא חוגג 25 שנה להקמתו, לרגל החגיגות מוציאה הלקה אלבום חדש בו משתתפים אומנים שונים כמו ישי לפידות ודודו פישר.

מנהל הלהקה והמפיק בפועל, מנחם ששון מספר על העשייה שלהם בימים אלו ועל הנכונות לתת במה לצעירים בעלי כישרונות.

"אני מתרגש מאוד לקראת החגיגות", אומר ששון. "אני קם עם הלהקה והולך לישון איתה. אנחנו הולכים לצאת בהפקה של דיסק חדש, שהיתה אמור לצאת כבר לפני כמה שנים אבל לאחר מחשבה מרובה הגענו להחלטה שיש לשפר אותה, להוסיף לה כמה דברים בכדי שתצא מושלמת. כמו בהפקות אחרות שנעשו, גם בהפקה זו היצירה של החניכים נמצאת במרכז. משתתפי הלהקה מארחים באלבום אומנים שמזוהים עם הציונות הדתית, או כאלה שהמחנה המשותף להם זה שירה, כמו האומנים דודי פישר, ישי לפידות וחיים צינוביץ', מי שיצא בשעתו עם השיר 'שקרן החן והבל היופי'".

 ששון ממשיך לספר על החגיגות, "התכנון הוא להופיע בכמה ערים בארץ, בתוך מסגרת הפעילויות הקיימות בכל עיר, בעצם להשתלב באירועים הקיימים. אותו דבר, לגבי הפעילויות הקבועות שקיימות בציבור הדתי לאומי. אנחנו כבר התחלנו לצאת בשיווק של המופע וזה רק עניין של זמן עד שנסגור סופית את לוח זמני ההופעות".

ששון לא מכחיש את המתחים שנוצרו בשנה האחרונה בתוך התנועה לגבי צוות ההווי, ולא מתרגש מכך שלא הופיעו בעלייה לביריה כמו בשנים קודמות.

"בני עקיבא בשבילי זה בית, זה יסוד מאוד חשוב בחיים שלי", אומר ששון. "יש הרבה גוונים בתנועה ומי שאינו חפץ לשמוע את צוות הווי יכול שלא להיות בהופעה. אנחנו נופיע בכל מקום שרק אפשר, מי שרוצה להדיר אותנו בכל מיני סיבות, זה בסדר, אנחנו לא נעלבים אבל אם יש אחד שיהיה מוכן לשמוע אותנו אנחנו נגיע אליו. עם כל הצחוק שבדבר, באמת יש אחד שמאוד שמח לשמוע אותנו וזה נשיא המדינה, שמעון פרס. אני הקמתי את הלהקה על בסיס מענה לדור הציונות הדתית בתוך התרבות ההישראלית, כשהקמתי את הלהקה האמנתי שלבני עקיבא צריך להיות בית לצעירים יוצרים ואני עדין מאמין בכך".