HTC הכריזה על טלפון הדגל החדש שלה One M8.

מדובר באחד המכשירים שעורר ציפיות רבות לאחרונה. החברה, שמכשיריה זוכים בדרך כלל להערכת המבקרים, מקווה שהפעם גם הרוכשים הפוטנציאליים יצביעו בעד. המכשיר בעל הגוף המתכתי יוקרתי למראה, והוא יורש את ה-M7 עטור הפרסים.

הפעם הוא מצויד במסך 5 אינץ' ברזולוציית אבחנה גבוהה מלאה. הוא גם אחד המכשירים הראשונים שמבוסס על מעבד ה-Snapdragon 801 החדש של קוואלקום.

זהו מעבד מרובע ליבות שפועל במהירות של 2.35 ג'יגה-הרץ, וגם מציע שבב גרפי משופר. בנוסף הוא מגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, כמו קודמו, ונפח אחסון פנימי של 16 או 32 ג'יגה-בייט. כרטיס microSD מאפשר הרחבת זיכרון ב-128 ג'יגה-בייט נוספים לכל היותר.

המצלמה האחורית מציעה כמו המכשיר הקודם את טכנולוגיית ה-UltraPixel עם מבזק פעול. המצלמה הקודמית שופרה, והיא מציעה כעת איכות מרבית של 5 מגה-פיקסלים עם עדשה רחבה שמיועדת לצילומי סלפי איכותיים יותר. שינוי נוסף שקשור לצילום מקושר לכפתור עוצמת הקול של המכשיר. בעת סיבובו למצב אופקי לחיצה עליו מפעילה מייד את המצלמה, והוא הופך לכפתור צילום פיזי.

ה-M8 מגיע עם סוללת 2,600mAh וגם עם מצב עבודה חדש שמציע חסכון קיצוני במיוחד. במצב זה פועלות רק אפשרויות השיחה, שליחת המסרונים והדואר האלקטרוני. כך יכול המכשיר, לפי החברה, לעבוד עד שבועיים ללא צורך בטעינה.

גם הממשק הקנייני של HTC, ה-Sense, מוצג בגרסה חדשה במכשיר הזה. גרסה 6 שלו מציעה מספר שינויי ביניהם הנחת הטלפון ליד האוזן כדי לענות לשיחה ללא צורך בלחיצה על כפתורים, או ביצוע נקישה כפולה על המסך כדי להדליק/לכבות את המכשיר.

ה-HTC One M8 יהיה זמין בישראל בסוף אפריל באמצעות היבואנית הרשמית. המחיר טרם נקבע.