ח''כ אורית סטרוק
ח''כ אורית סטרוקפלאש 90

חברת הכנסת אורית סטרוק (הבית היהודי) זכתה ל"מחמאה" מח"כ חיליק בר (העבודה), לאחר שביקרה את דרישתו להמיר את שחרור המחבלים בהקפאת בנייה.

ח"כ בר, מזכ''ל מפלגת העבודה, החתים חברי כנסת מסיעות האופוזיציה על מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו ניסו לשכנע אותו להקפיא את הבניה ביהודה ושומרון ולא להוציא לפועל את הפעימה הרביעית של שחרור המחבלים הרוצחים.

"אדוני ראש הממשלה, הקפאת בניה תמיד ניתן להפסיק ו'להפשיר' מחדש. אך להחזיר את הגלגל לאחור לאחר שחרורם של עוד אסירים ומחבלים מרצחים רבים זהו דבר לא אפשרי, מה גם שיש בשחרורם סכנה שישובו לפעילות טרור וימשיכו לפגע באזרחי ישראל", כתבו הח"כים, בהם גם אנשי ש"ס.

ח"כ סטרוק תקפה את החתומים על המכתב ואת וח"כ בר שהוביל את היוזמה. "שוב ושוב ח"כ חיליק בר מתמודד בהצלחה לא מבוטלת על תפקיד דובר שדולת ארץ ישראל".

לדברי סטרוק, "החותמים מודים שהמשא ומתן המדיני לא יוביל ליעד הנכסף מבחינתם: פינוי, גירוש ועקירה, ולכן חותרים להשיג לכל הפחות הקפאה".

ח"כ בר הגיב על דבריה ואמר בציניות "אם ברונית השלום אורית סטרוק תוקפת אותי בציניות כזו, כי פשוט אין לה תשובה טובה כמו לשאר הימין, אז כנראה שעשיתי משהו טוב".