ברוקלין ניו יורק
ברוקלין ניו יורקאלירן ברוך

בעקבות תקיפת ה'נוק אאוט' שאירעה ביום שלישי השבוע בשכונת בורו פארק בניו יורק, התכנסו עסקנים חרדים כדי לגבש עמדה מול רשויות החוק ולהבהיר להם - המצב לא יכול להימשך.

"אנו חייבים לנקוט מדיניות של אפס סובלנות כלפי תקיפות מסוג זה", אמר חבר מועצת העירייה דוד גרינפלד. "מזעזע לשמוע על התרחשות אפשרית נוספת של התקפת 'נוק אאוט' בבורו פארק".

עוד אמר כי "אני מקווה כי משטרת ניו יורק תנצל את כל משאביה על מנת לאתר את העבריינים שביצעו את התקיפה השערורייתית הזו".

ביום שלישי השבוע הותקף חרדי מבוגר בן 65 בשכונת בורו פארק בברוקלין בראשו על ידי שני צעירים מקומיים וכחלק ממשחקי ה'נוק אאוט' האכזריים.

האירוע התרחש על השדרה ה-18 כשהיהודי שחיתן את נכדו באותו לילה, יצא מאולם השמחות לכיוון הבית בו הוא מתארח. אלא שאז לפתע הגיחו שני צעירים, הלמו בראשו והפילוהו ארצה. כוחות ההצלה שהובהלו למקום פינו אותו לבית החולים המקומי.

שני התוקפים הצליחו להימלט. המשטרה שהגיעה למקום נטלה את סרטי האבטחה שבמקום במטרה לנסות לפענח את זהות התוקפים.

לפני כחודש וחצי יצאו עסקנים חרדים בכירים בברוקלין בקריאה נחרצת למשטרה המקומית לחדש את האבטחה בשכונות החרדיות. הקריאה פורסמה על רקע התגברות אירועי ה'נוק אאוט' שחזרו להכות בשכונות החרדיות.

"לא ייתכן שאברכים יאבדו הכרתם ברחובות העיר ומבלי שהמשטרה תגן עליהם", טוענים העסקנים. "יש כאן מחדל אבטחה ברור של המשטרה המקומית והיא חייבת לתת על כך את הדעת", אמרו.

ה"משחק" האלים והקורבנות היהודים