הוזמנה. עדיין לא הגיעה. זקן
הוזמנה. עדיין לא הגיעה. זקןפלאש 90

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, הבהיר במהלך הדיון הבוקר (שני) לאחר הקראת תמצית הכרעת הדין, כי ידרשו נימוקים כבדי משקל לצורך הקלה בגזר דינה של שולה זקן.

"לא מדובר פה בפקידה זוטרה ולא מדובר פה במי שהתפתתה, מדובר פה בגורם מרכזי, גורם שנטל מאות אלפים לעצמו ואני לא בטוח שתמיד בידיעתו של נאשם 8 (אולמרט - ש"פ)", ציין השופט.

לדבריו, "היו דברים שהיא לקחה לעצמה, גורם עצמאי. אני ארצה לדעת בדיוק למה אתם מבקשים את מה שאתם מבקשים".

השופט ציין, כי "אם מדובר פה ב'ניקוי אורוות', אז בהחלט אני אהיה פתוח וקשוב. אם מדובר פה בעניין של שיבוש מהלכים, אז אני חושב שאין פה בכלל מהפך גדול, כיוון שאני מתאר לעצמי שאתם ידעתם שהשתיקה שלה לא נובעת רק מתוך זה שהיא חושבת שהנה רודפים ראש ממשלה בישראל, לא נפלתם מהכיסא כשהיא באה ואמרה לכם למה היא שותקת, וגם לא כשהיא העידה כפי שהיא העידה במשפט".

השופט הוסיף והדגיש, כי "אם יש 'ניקוי אורוות', בהחלט שאני אהיה קשוב. אם לא, תצטרכו להתאמץ ולעשות כל אשר לאל ידכם, על מנת שאסכים לקבל בקשתכם להקל בעונש. כמובן שאני עדיין לא מביע את דעתי. אני מבקש מכם פירוט, פירוט רחב, אני לא מעוניין שתפרטו לי כמו שפירטתם בבקשה".

השופט דחה את בקשות חלק מהסנגורים לדחות את מועד הדיון בטיעונים לעונש ב-45 יום לפחות. השופט העיר כי התכוון לקבוע את הטיעונים לעונש בשבוע הבא, אך לבסוף התרצה לקבוע את הטיעונים לעונש בחודש, עד לאחר חג הפסח.