ברק אובמה
ברק אובמהפלאש 90

ראש ישיבת ההסדר 'מאיר הראל' במודיעין, הרב ואל"מ במיל' אליעזר שנוולד, תוקף את הממשל האמריקאי בעקבות עסקת פולארד וטוען כי ''יצא המרצע מן השק''.

"מי שעד היממה האחרונה סבר לתומו שאחינו ינונתן פולארד נמק בכלא האמריקאי בגלל הפגיעה הנוראית שהסב לביטחון המעצמה האמריקאית, טועה", אמר הרב שנוולד.

"ההתניה של האמריקאים לשחרורו תמורת ויתורים מפליגים, הוציאה את המרצע מן השק. פולארד מוחזק כבן ערובה לסחיטת ויתורים קשים על האינטרסים הריבוניים והביטחוניים של מדינת ישראל, כגלולה שתמתיק את השיווק של הויתורים לציבוריות הישראלית", הסביר הרב.

ראש ישיבת ההסדר במודיעין הוסיף כי "אף אחד אינו מעלה על דעתו ששחרור מרצחים שרצחו יהודים, ויחזרו לפעילות טרור, ימעיט את ה'סכנה הביטחונית' ש'קיימת' בשחרורו של פולארד?!".

לסיום מתח הרב שנוולד ביקורת על התבטאויות של מרואיינים בתקשורת, שדיברו על "ויתור מופלג" של ארה"ב בשחרור פולארד. "הציבור הישראלי רוצה לראות את פולארד כאן, ומתקומם על החזקתו כבן ערובה כל כך הרבה שנים, כשמסביב משחררים רוצחים פושעים מסוכנים, וגם עבריינים ביטחוניים ולא יסבול האזרח החכם את ניסיונות הקומבינות של האמריקאים והניצול הציני של פולארד", הדגיש.