גבר, אב לילדה, גילה לאחרונה כי אשתו קנתה לבתו אייפד בניגוד לרצונו.

בתגובה חטף האב את האייפד מידה, וניתץ אותו על הקיר, תוך שהוא משתולל וצועק על האישה והבת. בתגובה הגישה האישה תלונה במשטרה, שהרחיקה את הבעל מהבית.

הבעל, שהכיר היטב את אשתו לאחר שהיו נשואים למעלה מעשרים שנה, ידע שהיא מפחדת מרוחות רפאים,
והחליט לנקום בה בדרך מקורית ביותר. מרגע בו הורחק, החלו קורות תופעות מוזרות ביותר בבית. חפצים שונים החלו נעלמים ואז חוזרים למקומם לאחר ימים מספר.

האישה, שחשבה שהיא הוזה, החלה לרשום מתי נעלמו החפצים ומאיפה, וגילתה כי אין היא מדמיינת. במקביל החלה לשמוע רחשים שונים ברחבי הבית בלילה, וכשיצאה כולה חשש, לבדוק מי מתהלך בבית, גילתה את ילדיה ישנים כולם במיטותיהם, אך החלונות פתוחים והווילונות שבהם מתנופפים ברוח.

לאחר כמה לילות הבינה האישה את פשר הדברים, כשראתה את דמותו של האב מציץ דרך החלונות אל תוך הבית בשעת לילה מאוחרת, ומחזה דומה הקפיץ גם את הילדים באחד הלילות.

בהמשך תפסה האישה את הבעל מסתובב בחושך בדירה ומפת שולחן בידו – חרף צו ההרחקה שהוצא נגדו – והיא הבינה כי הוא מנסה כך לגרום לה לאבד את שיווי משקלה הנפשי.

האישה התייעצה עם פרקליטתה, עו"ד עינבר לב, אשר הגישה למשטרה תלונה על הטרדה מאיימת, ובקשה להרחיק את הגבר לרדיוס של קילומטרים מהבית – לבל ימשיך להפחיד את אשתו ואת ילדיו. ביהמ"ש קיבל את בקשה, ולגבר הוצא צו הרחקה, ונפתח נגדו תיק במשטרה על הטרדה מאיימת.