במסע
במסעאמי"ת מודיעין

תלמידים מתיכון אמי"ת מודיעין יצאו למסע אופניים בעקבות לוחמים.

המסע נמשך יומיים ויוחד לזכרו של מאיר הר ציון, מלוחמי יחידה 101, ממקימי סיירת הצנחנים ומפקדה הראשון, בעל עיטור העוז שהלך לעולמו לפני חודש וחצי. 

המסע עבר באזורי קרבות כמו דרך ברומה והדרך הישנה לירושלים, כאשר בכל מקום עצרו ושמעו את מורשת הקרב שהייתה באזור. בלילה ישנו בשטח, הדליקו מדורה ומסביבה נוצר שיח כנה על לוחמים, ועל דמותו ומורשתו של מאיר הר ציון ז"ל. 

"המסע היה אתגרי ומשמעותי עבור התלמידים, והוא חלק מתוכנית רב שנתית שנקראת 'מנהיגות על גלגלים'. המטרה של התוכנית היא להעניק לתלמידים כישורי מנהיגות ואחריות בשטח, תוך התמודדות אישית וקבוצתית", מסביר מנהל התיכון, הרב איתמר חייקין.

"התחלנו את התוכנית בכיתה ז', כשהתלמידים יצאו בימי שישי לרכיבה קבוצתית. בכיתה ח' התלמידים רכבו עם ילדים לקויי ראייה ועשו להם קייטנה. הפעם החלטנו להעלות את הרף ולעשות מסע בן יומיים בעקבות לוחמים, לזכרו של מאיר הר ציון. דרך הרגלים וגלגלי האופניים עברו הערכים אותנו רצינו להדגיש, בלילה, מסביב למדורה נוצר שיח משותף ופתוח על לוחמים וגבורה, כל התלמידים היו מאוחדים וזה היה רגע מאוד מרגש וחזק מבחינתי. זה משהו שילדים פחות חווים היום וזה היה עוצמתי עבור כולנו".

"המסע היה כיף ומאתגר", הוסיף גם התלמיד ירון גרוסמן ואמר, "הדרך הייתה יפה מאוד וחיברה אותנו יותר לארץ שלנו, ארץ ישראל".