שלי דדון
שלי דדוןבאדיבות המשפחה

בני משפחתה של שלי דדון בת ה-19, שגופתה נמצאה אתמול בחורשה סמוכה למגדל העמק, מתקשים לעכל את הבשורה הקשה.

"לוקח זמן עד שהאסימון נופל לנו... היא היתה ילדה מקסימה לתפארת מדינת ישראל", אמר קרוב משפחתה."אנחנו כואבים ובוכים על הזמן, כולנו מפחדים, הבית חרב". אמרו בני המשפחה. "היא הייתה ילדת פרח. זו הפעם הראשונה שיצאה לבד מהבית".

היא היתה אחת משלוש אחיות - גל טל ושלי. "השלישייה התפרקה, איפה היא?" זעקה הבוקר האם בבית המשפחה בעפולה, לשם הגיעו עשרות בני משפחה וחברים. "שלי בחיים לא עזבה לא הבית בלי לקבל אישור מההורים שלה", סיפרו. 

חבריה של שלי סיפרו על ילדה מסורה שאהבה את הבית ואת המשפחה. היא התעקשה לשרת בצבא למרות שסבלה מבעיה רפואית קשה. "הייתה נערה מקסימה שבסך הכל רצתה למצוא עבודה וסיימה את חייה בצורה טראגית", אמרו.

אלון, בן דודה של דדון, אמר לעיתונאים שנכחו סמוך לבית המשפחה כי אם היה מדובר בפעולת "תג מחיר", הפוליטיקאים היו ממהרים לגנות. "על כתובת גרפיטי כל המדינה מזדעזעת וכשילדה נרצחת בדרך לראיון עבודה פתאום כולם שותקים", אמר.

דדון תובא למנוחות במוצאי שבת בשעה 22:30 בבית העלמין בעפולה.

ככל שעובר הזמן מתחזק החשד כי הצעירה נרצחה על רקע לאומני, בעת שעשתה את דרכה לראיון עבודה במגדל העמק. שירות הביטחון הכללי מעורב בחקירה ובחיפושים אחר הרוצח שככל הנראה נמלט לאחד הכפרים הסמוכים.