מתן חודורוב
מתן חודורובעצמי

במועצה אזורית הר חברון טוענים כי כתב ערוץ 10 מתן חודורוב ניסה לחדור לתחומה במטרה להשחיר את פניה באמתלה של כתבה עיתונאית.

פנייתו של חודרוב לשיתוף פעולה מצד המועצה זכתה לתשובה שלילית אך צוות חדשות עשר הגיע בכל זאת לישוב אביגיל.

לטענת התושבים במקום הוא הסתובב בישוב תוך שהוא מנסה לייצר פרובוקציות ועימותים בכל מחיר, כלשונם. "חודורוב הסתובב בישוב כשהוא מדבר בקולי קולות בסלולרי שלו על הכסף הרב שנשפך בישוב", אמרו.

לדבריהם, הצוות החל לצלם את גן הילדים בישוב ואף צילם בתים וחצרות פרטיים - כל זה ללא אישור.

"משראה שאיש לא פונה אליו ואיש אינו נגרר לעימות או ויכוח, החל להתקשר לתושבים וניסה לשוחח עימם בצורה פרובוקטיבית ומתגרית. הוא שאל אותם אם הם יודעים כמה כסף המדינה שופכת עליהם. גם בשלב זה לא זכה לשיתוף פעולה אך הוא ניסה להתקשר שוב ושוב", אמרו תושבים.

מדוברות המועצה האזורית הר חברון נמסר "פעילותו של מתן חודרוב מכוערת והדברים שעשה מנוגדים לאתיקה עיתונאית. אנו נשמח לשתף פעולה עם כל גוף עיתונאי שיפעל ביושרה. תלונה בעניין נשלחה לרשות השנייה ולערוץ 10".

מחדשות עשר נמסר בתגובה "במסגרת צילומים למוסף הכלכלי 'אנליסט', על מקורות המימון הממשלתיים של המאחזים הבלתי מורשים, הגיע אתמול מתן חודורוב לשטח במטרה לראיין תושבים באביגיל שבהר חברון. לצערנו, הגורמים הרשמיים במאחז ובמועצה האזורית סירבו להתייחס לנתונים - על אף שקיבלו הצעה מסודרת להתראיין מראש.

בשום שלב במהלך הצילומים לא הוצגה לאיש שאלה פרובוקטיבית, אלא בקשות ענייניות להתייחס לנתונים כלכליים שונים. צוות ׳חדשות 10׳ אינו זקוק לאישור כדי לצלם לאור יום ביישוב ישראלי".