שר הרווחה מאיר כהן (יש עתיד), יחד עם מנכ''ל משרדו יוסי סילמן, הגיעו היום (חמישי) לביקור עבודה ראשון במועצת קרית ארבע-חברון.

השר כהן נפגש עם כל עובדי מחלקת הרווחה בבניין המועצה והאזין בקשב רב לצרכים של התושבים והקהילה בתחומי הרשות. לאחר פגישת העבודה חנך את האגף החדש במחלקה לשירותים חברתיים בבניין המועצה וקבע את המזוזה במקום.

"אני שם את המחלוקות הפוליטיות בצד, אמנם ישנן מחלוקות פוליטיות אך אעשה הכול כדי לסייע לכלל התושבים במועצה, תפקידי הוא לחפש איפה אני יכול לתרום, לסייע ולעשות את המירב", אמר השר לאחר קביעת המזוזה.

לאחר מכן, סייר השר ופמלייתו במערת המכפלה וב"בית השלום" יחד עם ראש המועצה, מלאכי לווינגר, חברי מועצה ותושבים. כזכור, "בית השלום" נחנך בערב חג הפסח על ידי משפחות יהודיות לאחר שבית המשפט ושר הביטחון אישרו את עסקה הקנייה ואפשרו למשפחות היהודיות להיכנס ולהתגורר במקום.

"בלי שום קשר לכל הוויכוח הפוליטי שמתחולל בארץ, אני רואה כאן אנשים, גברים, נשים וילדים עם מוגבלויות שלא יכולים להיכנס ולהתפלל במערת המכפלה. ראוי מאוד ורצוי מאוד שנטפל בנושא הנגישות ואני מאוד מקווה שאנחנו נצליח להזיז את זה, כי צר לי שאנשים מגיעים לכן ולא יכולים לעלות ולהתפלל", אמר שר הרווחה. 

ראש מועצת קרית ארבע חברון, מלאכי לוינגר אמר כי "ביקורו של שר הרווחה, מאיר כהן, הוא המשך טבעי לשרשרת האח"מים מהכנסת ומחוצה לה מכל קצווי הקשת הפוליטית שאנו מביאים לקבל מרוחה וחוסנה של עיר האבות".

לוינגר ציין שהוא מקווה כי בקרוב יגיע השר עם בשורה שתאפשר לכל בעלי המוגבלויות להתפלל בנקל במערת המכפלה והוסיף "שר רווחה שמגיע מהעיר דימונה בה כיהן כראש עיר, יכול באמת להבין את הצרכים של עם ישראל ואני שמח ומודה על הקשב הרב והאמפתיה שהוא הראה גם בקרית ארבע חברון - מקום קבורת האבות והאימהות".