12 יזמות צעירות ממדרשת "אור תורה סטון" רמות בירושלים, הקימו חברה עסקית במסגרת פעילות "יזמים צעירים" ובחמישי האחרון קטפו פרס על המוצר שפיתחו.

בתחרות שנערכה בין קבוצות יזמים צעירים ממספר בתי ספר מאזור ירושלים המשתתפים בתכנית, זכו בנות "אור תורה סטון" רמות במקום השני ובגביע, על פיתוח "קורץ עוגיות" אותו הכינו במסגרת הפרויקט.

"הקמנו יחד חברה עסקית. לכל אחת מאיתנו ישנו תפקיד בחברה, החל במנכ"לית וכלה במנהלת מוצר, כספים ושיווק. גייסנו כספים, פתחנו חשבון בנק והכי חשוב, פיתחנו את 'קוקיקאט' -חיתוכיות להכנת עוגיות בצורות שונות הבנויות בצורה הנדסית ייחודית", מספרת המורה איטי דרייפוס שהקימה את התוכנית למצטיינות - "אמירים" בבית הספר "אור תורה סטון" ובמתנ"ס רמות.

במקום הראשון בתחרות, זכו תלמידי בית הספר אורט ספניאן על פיתוח מפה חד פעמית מחומר מתכלה הנהפכת לשקית אשפה בתום השימוש, ובמקום השלישי זכו תלמידי חטיבת הביניים בגבעת זאב על תיק רחצה הכולל תא עמיד במים לפלאפון סלולרי.

דרייפוס מסבירה כי המוצר הייחודי שנעשה בעזרתם של מתנ"ס רמות, חברת ירושלאב וכן חברת easy3d, מאפשר לקרוץ עוגיות בבצק, באופן שלא יישארו שאריות בצק שבד"כ מחייבות לישה ורידוד הבצק מחדש. "הצורה הייחודית בנויה כך שבכל פעם שננעץ את קורץ העוגיות בצק, הוא משתלב בדיוק על שאריות הבצק הקיימות כבר מהחיתוך הקודם".

תלמידת אור תורה סטון רמות המשתתפת בפרויקט הוסיפה, "אנו מוצאות שיזמים צעירים אינה רק חוויה בצד הפרקטי והעסקי אלא חוויה משמעותית אשר מעצימה ובונה את היכולות שלנו, את היצירתיות, היכולת לחשוב מחוץ לקופסא, את יכולת התכנון, היוזמה והאמונה בעצמינו".