דמרי ורהב
דמרי ורהבדוברות מוא"ז הר חברון

איש יחסי הציבור הוותיק רני רהב נענה להזמנת המועצה האזורית הר חברון ובא לסייר באזור המועצה.

רהב החל את ביקורו ביקב יתיר, המשיך בקטיף דובדבנים וביקש לעצור ולצלם את הכרמים העצים והאזור כולו: "זה לא פרובנס, זה יער יתיר בהר חברון. אני בקטיף דובדבנים, הגפנים הקסומים, מדהים!", כתב רהב בדף הפייסבוק שלו.

לאחר הקטיף והדובדבנים ישב רהב לארוחת צהריים עם ראש מועצת הר חברון בבניין המועצה ושוחח עימו ארוכות על החיים בהר חברון, פוליטיקה וכן על יחסי ציבור נכונים להר. הוא שמע על חיי היום-יום של התושבים, קיבל שיעור בתנ"ך, והתפלא לראות ששטח המועצה גדול משטחה של תל אביב.

לפני הביקור ביקש רהב באופן מיוחד לעבור במערכת המכפלה. "הפעם האחרונה שביקרתי כאן הייתה בטיול השנתי של בית הספר", אמר רהב לנעם ארנון, דובר הישוב היהודי בחברון.

ארנון סיפר לרהב על ההיסטוריה של המערה, על החזרה למקום בשנת 1967 ועל הלילה בו זכה להיכנס פנימה, למערה האמיתית הנמצאת בתחתית המבנה העצום ובה קבורים האבות והאמהות.

במהלך כל הביקור שב ואמר רהב כי הדברים עליהם הוא שומע והדברים שהוא רואה חייבים להיות ידועים לציבור בארץ ובעולם. ראש המועצה, יוחאי דמרי, אמר לרהב כי כעת, חודשים לאחר כניסתו לתפקיד, הוא מתכוון להשקיע בכך רבות.

ביקורו של רהב בהר חברון מגיע יחד עם ביקורים רבים של אנשי תקשורת, ידוענים פוליטיקאים ואנשי מפתח, ומתוך תפיסה שזו הדרך להגיע לציבור הרחב בישראל ולהכיר לציבור פנים אחרות של ההתיישבות ושל המתנחלים בהר חברון.