ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר
ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזרצילום: פלאש 90

ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר התייחס אמש (ה') למסע הבחירות לנשיאות המדינה והודה כי לא האמין שמדובר במירוץ מלא בהכפשות ובהשמצות, כלשונו.

באירוע של עמותת סיירת שקד, עליה פיקד בשנות ה-60, אמר בן אליעזר "אני מלא אמונה שבידי לנצח כי יש לי תמיכה בכל המפלגות כולל מהקואליציה. אך אני לא אובססיבי". דבריו של בן אליעזר הובאו בעיתון "מעריב השבוע".

לדבריו, כשהצטרף למירוץ לנשיאות קיווה שמדובר בבחירות אישיות ונקיות, אך מהר מאוד גילה כי "מצאתי עצמי שוחה במקלחת של הכפשות והשמצות. אני לא בנוי לריב עם אנשים".

"שישים שנה אני פועל בזירה הציבורית ולמען מדינת ישראל. מאז שהתגייסתי לצה"ל, בו שרתתי שלושים שנים ועוד שלושים שנים בממשלה בשבעה תפקידים, כולל שר הביטחון וסגן ראש ממשלה ויושב ראש מפלגת העבודה, ובכנסת".

אם ייבחר לנשיא ויחליף את שמעון פרס, יפעל לאחדות בעם ישראל, בין ימין לשמאל, בין דתיים לחילוניים ובין מזרחיים לאשכנזים. "אנסה לנצל את הקשרים וההיכרות שלי עם העולם הערבי כדי לקדם את הקשרים עמו. מה שמאחד בינינו לעולם הערבי היא ההתנגדות לאיראן".

בתוך כך, בליכוד נמשכים מאמצים של הרגע האחרון לתווך בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לח"כ ראובן ריבלין, על מנת להביא לתמיכתו של נתניהו במועמדותו של יו"ר הכנסת לשעבר לתפקיד נשיא המדינה. כך מדווח העיתון "ישראל היום".

לפי הדיווח, ביומיים האחרונים מקיימים בכירים בליכוד מגעים קדחתניים עם ריבלין ונתניהו על מנת להוביל לפגישה בין האישים בימים הקרובים. הציר המוביל את המגעים מורכב משר הביטחון משה יעלון ומח"כ חיים כץ. השניים נועדו ושוחחו כמה פעמים עם ריבלין ויעלון נפגש בנושא עם ראש הממשלה. בשבוע הבא ייפגש גם כץ עם נתניהו.