אירוע ההוקרה השנתי של פרויקט ''אמץ לוחם'' נערך הערב (שני) בבסיס הקריה בתל אביב.

במסגרת הפרויקט, מאומצות 150 יחידות לוחמות בצה"ל ובמשמר הגבול על-ידי חברות ותורמים מהארץ ומהעולם.

הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, אמר כי "במפגש הזה יכולנו לדבר ולהשוות בין מגמות הכלכלה העולמית בשנים האחרונות, על הגלובליזציה, על משק הגז באירופה ולאן סין מובילה זאת. יכולנו גם לדבר על הבעיות הביטחוניות בסביבה, על סוגיית איראן, על השינויים בסוריה, על המהלכים במצרים או על רצועת עזה אך זה לא הערב המתאים.

''אתם יכולתם ללמד אותנו שיעור בדרכי השיווק, באיכות השירות, בנגישות המוצר ואנו היינו משיבים לכם באתגרים העומדים לפיתחנו. יכולנו לדבר על אנשינו – אתם על אנשי המשק, השיווק והמכירות, ואני על אנשי הפיתוח שלי, הטכנולוגיה והלוחמים. אבל בעצם באנו לדבר על דבר אחד משותף לשנינו – שנינו נותנים.

גנץ הסביר, ''אתם נותנים לקהילה ולחברה ואנו נותנים ככל יכולתנו לכולכם. עלינו לזכור ששנינו דואגים לאותו הדבר משתי נקודות מבט: שנינו נותנים ומקבלים באותה מידה. אתם את תחושת הטוב ואנו את תחושת ההוקרה. באתי לכאן היום להגיד לכם תודה", הדגיש.

יו"ר האגודה למען החייל, אביגדור קהלני אמר כי "בערב הזה אני יכול להגיד בגאווה שאין עוד מדינה כזו בעולם שיש בה אירוע כזה של התכנסות לטובת מטרה אחת משותפת לכולם. יש לנו צבא מדהים, אנשים עם מוטיבציה בכל מקום, ותחושה שכל חייל הולך עם גאוות יחידה אמיתית. כולנו לוחמים, מתוך תחושת הביחד ומתוך תחושת המחויבות לקהילה. היום אנו כאן לחזק את צה"ל והלוחמים".