עוזי לנדאו
עוזי לנדאוצילום: פלאש 90

נגד ליברמן? שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו (ישראל ביתנו), הודיע הבוקר (חמישי) כי יתמוך בח"כ ראובן ריבלין בבחירות לנשיאות המדינה.

לנדאו אמר את הדברים בפתח פורום השיווק שהתכנס הבוקר בהתאחדות התעשיינים, בו השתתף.

לנדאו התייחס גם להכרת הממשל האמריקני בממשלת עבאס - חמאס, ואמר כי "הכרת הממשל האמריקני בממשלת עבאס - חמאס היא פרס לטרור".

לדבריו, "מדיניות הפיוס בפועל שמוביל הממשל האמריקני, לא רק שמרחיקה את המשא ומתן המדיני, אלא מוכיחה לעולם כולו ולפלסטינים כי הטרור משתלם. הפלסטינים קיבלו לגיטימציה להתבצר בעמדתם הסרבנית והטרוריסטים קיבלו הכרה כמו-רשמית, מבלי שידרשו לוותר על תמיכתם בטרור ומבלי שידרשו להכיר בישראל.

"מחמוד עבאס הקים את ממשלתו עם החמאס ביהודה ושומרון ומוליך שולל את העולם כולו. צר לי שהממשל האמריקני נפל בפח שטמנו להם הטרוריסטים, ומיהר להודיע על תיאום ועבודה עם ממשלת עבאס - חמאס", הוסיף לנדאו.

לנדאו טען, כי "המהלך הזה מסכן את המזרח התיכון כולו, מהווה סכנת טרור מתגבר על יישובים ישראלים לא רק בעוטף עזה בדרום הארץ, אלא גם במרכז הארץ ובמטרופולין תל אביב. ההונאה היא לא רק כלפי הממשל האמריקני אלא היא כלפי העולם כולו. האיראנים מסתתרים מאחורי 'מתקפת החיוכים', והחמאס נחבא מאחורי 'שלטון הפקידים' אך התוצאה בשני המקרים זהה: ארגוני טרור שמתחפשים לשפויים ומטעים את העולם המערבי".