הרב יהושע שפירא
הרב יהושע שפיראשלומי שלמוני

כנס בכל לבבך יתקיים בעוד כשלושה שבועות במרכז הירידים בתל אביב.

ראש ישיבת רמת גן, הרב יהושע שפירא, סיפר לערוץ 7 כי היוזמה לעריכת הכנס נובעת מתוך צורך להעמיק בנושא עבודת ה', "הליבה של היהודת זו הדבקות בה' יתברך. תפקיד של כל התורה כולה היא קשר של הנפש לה' יתברך באהבה ויראה".

הרב שפירא הסביר כי הכנס מעלה את נושא היהדות 'על המפה' ונותן לה מקום ציבורי בעל משקל, "הציבור חפץ להעמיק בעבודת ה' והכנס נותן לזה את המענה. אנשים זוכים שעבודת ה' שבהם תתרענן".

המיוחד בכנס זה, הסביר הרב שפירא, הוא נושא הכנס, "הכנס יעסוק בעבודת ה' שהיא הנשמה של התורה. יהודי פותח את לבבו לאהבה וליראה את ה'. התמצית הזו לא נידונה בציבור גדול ולא נעשו עליה כינוסים וב"ה הציבור רואה בזה עניין גדול והוא חושב שהוא זקוק לעוד פיתוח, עוד שכלול ועוד העמקה בעיסוק הנשמתי הזה".

בבמהלך הכנס, אליו נרשמו כ-2,500 משתתפים, יעביר הרב שפירא שיחה שתעסוק בקוים לעבודת ה' בארץ ישראל על פי הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל.

בנוסף לכך ישתתפו בכנס:

צביקה יחזקאלי - ראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 10 ומהמובילים בתחום המדיה החדשותית. יחזקאלי עשה בשנים האחרונות את דרכו אל התורה.

הראל חצרוני- מייסד "הזולה של חצרוני", מכשיר מדריכים לבניית אישיות ועוסק רבות בעבודת ה'. 

הרב יובל הכהן אשרוב - הרב יובל, ראש ארגון 'בסוד הדברים' מצליח להגיע ללבבות רבים במגוון קהלים. 

הרבנית רבקה שפירא - הרבנית רבקה שפירא, אימו של הרב יהושע שפירא, מהרבניות הותיקות בציונות הדתית, מכהנת בראש מדרשת "שובה" ובעלת אישיות כובשת. 

הרב עזרא שיינברג - ראש ישיבת אורות האר"י בצפת. ידוע בכוחו לסייע לאנשים עם בעיות שונות שלא על דרך הפשט. עוזר לאנשים בגילוי ייעודם ותפקידם בעולם דרך התבוננות בשמם המלא, ופותר מיני קשיים משפחתיים שהתעוררו.

הרב חיים סבתו - ממייסדי ישיבת ההסדר מעלה אדומים ור"מ בישיבה. הרב סבתו רב פעלים ועוסק בתחומים רבים ומגוונים כולל כתיבת ספרים תורניים וספרי פרוזה שהיו לרבי מכר. הרב גם מוביל את תוכנית 'הרמב"ם היומי' שלומדים בה מדי יום 18,000 אנשים.

הרבנית ימימה מזרחי - מהרבניות המובילות בישראל עם כריזמה מיוחדת. 

בכנס צפויים להיות עשרות שיעורים מרתקים בעבודת ה', מעל ל- 200 כותרים מספרי החסידות שיהיו במבצע 4 ב-100 ש"ח, תערוכת תמונות וציורים בעבודת ה' ויריד העצמה נשית עם למעלה מ-100 דוכנים ועוד.

להרשמה ופרטים נוספים לחצו כאן.