בכנס בוגרות
בכנס בוגרותהלל לדרמן

רק לפני שבוע דווחנו על חגיגות 25 שנה לישיבת בני עקיבא אביר יעקב בנהריה, ותוך מספר ימים חגגו שוב ברשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא יובל שנים לאולפנת אמנה המיתולוגית שבכפר סבא.

האולפנה הוקמה בשנת תשכ"ד תחת הנהגתו של הרב יהודה רוזנברג זצ"ל שזכה לגדל ולחנך תלמידות רבות ולהעמיד בתים רבים בישראל. לפני שמונה שנים נקרא הרב יהודה לישיבה של מעלה וחינוך הבנות הופקד בידיו של הרב יוסי כהנא העומד בראש האולפנה כיום.

בכנס בוגרות שנערך ביום חמישי שעבר הגיעו מאות רבות של בוגרות, שנהנו מארוחת ערב ותערוכה המסכמת 50 שנה של חינוך, בנוסף התקיים טקס מרגש בליווי מיצגים וסרטונים. מי שפתח את הטקס היה הרב חיים דרוקמן, יושב ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא בהכרזה כי, "אין זהו חג יובל לאמנה בלבד כי אם חג למהפכה הדתית לאומית שמתרחשת בעם ישראל".

לאירוע הגיע גם הרב יצחק פרץ, רבה של רעננה ומכובדים נוספים כמו הרב בני נכטיילר, מנכ"ל הרשת ומר אברהם ליפשיץ מנהל החמ"ד. שיאה של הערב היה כאשר אלפי הבוגרות עמדו לשירת המנון האולפנה, שליווה את הבנות עשרות שנים ועובד מחדש לכבוד חגיגות היובל.   

כידוע, אולפנת אמנה חינכה למעלה מ-3000 בוגרות הפועלות ומשפיעות בכל תחומי החיים בחברה הישראלית, בעולם התורה והחינוך, המדע, הרפואה, המשפטים, בתרבות וביצירה ובאותו ערב הן זכו להיפגש זו עם זו, ועם מחנכים, המורים שהביאו אותם עד הלום.  

לצפייה בסרטון שהוקרן באירוע והוכן על ידי אולפני אתרוג: