במסגרת ההכנות לעלייתו לאוויר מודיע ערוץ 20 על הצטרפותו של צבי יחזקאלי כמגיש תכנית בערוץ ,זאת במקביל לתפקידו כראש הדסק לענייני ערבים של חדשות ערוץ 10.

יחזקאלי יגיש תכנית אירוח שבועית שתשלב ראיונות עומק ותנוע על הקו שבין ישראליות ליהדות. יחזקאלי, הנמצא בתהליך התחזקות בשנים האחרונות, ימצא ב"ערוץ 20" במה שתביא לידי ביטוי הן את אישיותו התקשורתית והן את זהותו היהודית-ישראלית.

את התכנית יגיש יחזקאלי במקביל לעבודתו בחדשות 10 ולהגשת הפינה "העולם הערבי", בתוכנית "לונדון וקירשנבאום". תכניתו בערוץ 20 תעסוק בנוסף לתחום עיסוקו, בנושאים החורגים מענייני המזרח התיכון ותביא את תפיסת עולמו היחודית. את התכנית יערוך שרון פאר.

בשנת 2012 שודרה סדרה דוקומנטרית פרי יצירתו: "אללה אסלאם", שיצר וביים דוד דרעי, בה התחזה יחזקאלי למוסלמי המשוטט במדינות אירופה וסיקר את תופעת האסלאמיזציה של אירופה. הסדרה זכתה לתהודה רבה ועוררה דיון ציבורי ער. עד לפני כשנה הגיש בגל"צ את "ציפורי לילה", שעסקה בענייני הנפש היהודית בעולם הדיגיטלי, ובה למעשה, נרקם במוחו הרעיון לתכנית הנוכחית.

לאחרונה הודיע ערוץ 20 כי בלוח שידוריו תשובץ רצועות האקטואליה עם לינוי ואטילה שומפלבי. השניים ינחו תכניות אקטואליה יומיות בפורמט חדשני המערב מדיות שונות, והמותאם לעידן הנוכחי.

כמו כן תעלה בערוץ רצועה כלכלית עם שרון גל שתעסוק בעניינים שעל סדר היום תוך התייחסות המתאימה הן לציבור החילוני והן לציבור הדתי. שולי רנד, לראשונה בקריירה שלו יעלה עם תכנית טלוויזיה בהגשתו בה יפגוש מוסיקאים וגם גיל קופטש מגיע לערוץ עם תכנית לייט נייט בנושאי טכנולוגיה ואינטרנט באוריינטציה יהודית.

ערוץ 20, הערוץ החדש בישראל, נולד כדי לייצר שיח תקשורתי אלטרנטיבי לזה הקיים כיום בערוצי השידור הישראליים ויעסוק בתכנים הנוגעים לשיח הישראלי-יהודי מנקודת מבט עכשווית, בשפה נגישה ובקצב טלוויזיוני התואם את זמננו.

הערוץ שואף לבטא דילמות ערכיות ולהתייחס לשאלות חברתיות, לאומיות ותרבותיות דרך הפריזמה היהודית. התכניות שיופקו יהיו בכל הז'אנרים, מתוך רצון לשקף את היותה של היהדות מערכת חובקת כל, באמצעות טלוויזיה איכותית המייצרת שיח ערכי ומעניין. הערוץ יעלה לשידור בקיץ 2014 ויחל את שידוריו במסגרת חבילות הבסיס של הוטו יס ועידן פלוס, יהיה מבוסס פרסומות ותכניו יהיו נגישים הן על המסך והן בפעילות דיגיטלית רחבה.