שלי דדון
שלי דדוןבאדיבות המשפחה

בני משפחתה של שלי דדון ז''ל, הצעירה בת ה-20 מעפולה שגופתה נמצאה לפני כחודשיים במגדל העמק, דורשים להכריז על הרצח כפיגוע טרור.

במסיבת עיתונאים שקיימה היום (שני) המשפחה מחוץ לביתה, סיפרו קרוביה של דדון כי ישלחו מכתב למפכ''ל המשטרה, ראש השב"כ ומפקד המחוז הצפוני, בדרישה לקבוע כי המניע לרצח היה לאומני.

בשבוע שעבר עודכנו הוריה של המנוחה על ידי מפכ''ל המשטרה יוחנן דנינו, בפרטי התקדמות החקירה, ועל סמך זאת הם דורשים שיכירו בבתם כחלל טרור.

"למשפחה נודע מגורמים נוספים כי בימים הקרובים יותרו לפרסום פרטי החקירה במלואה", מסר עורך הדין של משפחת דדון. "עוד בטרם יפוג צו איסור הפרסום משפחתה של המנוחה שלי דדון ז''ל ובראשם הוריה, יעקב ואילנה, דורשים מראשי המשטרה, השב''כ והשר לביטחון פנים להודיע בצורה פומבית כי הרקע והמניע לרצח הנתעב הוא לאומני".

עורך הדין הודה בשם המשפחה לחוקרי השב"כ והמשטרה, שלדבריו עשו לילות כימים כדי להשלים את החקירה. "הנכם מתבקשים לשמור על כבודה של שלי דדון ז''ל שנרצחה בצורה ברוטאלית ברצח שגרם לזעזוע בכל רחבי המדינה. אנו מבקשים להכריז על רצח זה כפיגוע טרור לכל דבר ועניין".

אביה של שלי, יעקב, סיפר כי בתו היתה "ילדה נורמטיבית", יצאה מהבית לראיון עבודה ונרצחה על לא עוול בכפה. "אני מבקש מכל הגורמים - השב"כ והמשטרה, שימשיכו לחקור את הנושא הזה ואם צריך להאריך עוד את צו איסור הפרסום אז תעשו זאת כדי לקבוע שהבת שלי נרצחה על רקע לאומני. לא אקבל שום דבר אחר", הדגיש האב.