ההכנות בשיאם
ההכנות בשיאםבני עקיבא בית דגן

בכל שנה מקיימים סניף בני עקיבא בבית דגן הפנינג פורים עם תחנות, מתנפחים, פינות אוכל וטיפוח לכל המשפחה, השנה בשל מזג האוויר החליטו לדחות את ההפנינג לחודש תמוז, כאירוע פתיחת הקיץ.

בעוד יומיים יתקיים ההפנינג, ההכנות בעיצומם ובסניף מעריכים שיבואו בין 150 ל-200 איש, כל ההכנסות של האירוע יהיו לסבסוד החניכים בטיולים ולצורכי הסניף.

"מידי שנה אנחנו מארגנים הפנינג גדול ומושקע בחג הפורים, השנה מזג האוויר לא אפשר לנו לקיים את ההפנינג ולכן החלטנו לדחות אותו לקיץ", מספרת טליה מטרי, הקומונרית בסניף בית דגן.

"המדריכים של הסניף אחראים על הקמת ההפנינג ביחד עם צוות ההורים, שהם הוועד של הסניף. אנחנו מתחילים לתכנן את ההפנינג חודשיים- שלוש מראש, הפעם יצא יותר, מפני שהתחלנו לתכנן את זה כבר לפני חודש אדר. כל הישוב מוזמן להפנינג, יהיו הגרלות עם פרסים שווים, תחנות משחק לילדים, מתנפחים גם לגילאים קטנים, פינות אוכל ופינות יופי".

מטרי מספרת על העבודה להצלחת האירוע, "המדריכים נפגשים כל יום בסניף ופועלים לקידום האירוע, גם חניכים באים לעזור בהכנת הדוכנים והשלטים. אנשים תורמים לנו פרסים ואוכל ואנחנו מפיצים את ההפנינג ברשתות החברתיות, בשלטים שאנחנו תולים ברחבי היישוב ובפליירים שחילקנו בבתי הספר של החניכים. היעד שלנו הוא 150-200 איש שיבואו מגילאים קטנים, כל ההכנסות הולכות לסניף, אם זה סבסוד לחניכים לקראת מחנות ומסעות, או קניית דברים נצרכים לשיפור הסניף".