בניחום אבלים
בניחום אבליםתנועת בני עקיבא

ביקור מרגש נערך היום (ה') בביתם של משפחת שער בישוב טלמון. נציגים ממחלקות החינוך של כל תנועות הנוער הגיעו ביחד לנחם את המשפחה.

בין תנועות הנוער שהגיעו למקום - הצופים, בני עקיבא, השומר הצעיר, מחנות עולים, ביתר, מכבי, עזרא והנוער העובד והלומד שביקשו להגיע דווקא ביחד ולסמל את האיחוד הקיים במגזרים בעם, ולהראות שזה לא נגמר עם רצח הנערים ורק הולך וממשיך.

הוריו ובני משפחתו של גיל- עד שנחטף ונרצח קיבלו את הנציגים בהתרגשות, ושוחחו עמם ארוכות. הנציגים סיפרו שהמעמד היה מרגש במיוחד, האווירה אומנם היתה קשה בהתאם למצב הקיים אך קיבלו אותם בהמון חום והערכה.

מוקדם יותר, הגיעו גם חבריו של איל יפרח מאלעד לחזק את המשפחה, וסיפרו על מפגש מאוד מרגש עם הוריו של גיל-עד, "באנו לחזק, חיזקנו ויצאנו מחוזקים", אומר אריאל, אחד מחבריו הקרובים של יפרח.

"אני חושב שהגענו והראנו להם, שאנחנו איתם בכאב הזה, שהם לא לבד. בת גלים, אמו של גיל- עד שוחחה איתנו והדגישה לנו שהנערים שנרצחו היו בני אדם כמונו, לא מלאכים, שלכולנו יש נקודות טובות ופחות טובות, וכולנו צריכים לנסות להאיר אצלנו יותר את הטוב. אנחנו כואבים את לכתם ומתגעגעים לאיל, מי שמכיר את הסניף שלנו והחבר'ה באלעד יודע שאצלנו זה קשר חם וצפוף".