אולפנת שירת אמי"ת
אולפנת שירת אמי"תאולפנת שירת אמי"ת שדרות

אולפנת 'שירת' אמי"ת בשדרות ציינה השבוע את חגיגות סיום המחזור הראשון של האולפנה.

בהשתתפות המורים, המחנכת, ראש האולפנה הרב דוד פימיאנטה וראש עיריית שדרות אלון דוידי, קיבלו התלמידות את תעודות בוגרת מחזור א.

כל הדוברים ציינו את גבורתן של השמיניה המיוחדת שעברה תלאות רבות ולמדה במבנים שונים תחת הפגזות קסאמים ותנאים פיזיים לא קלים. לא כל התלמידות שהחלו את הלימודים בכתה ז' עמדו בתנאים הנחשוניים, התייאשו ועברו לאולפנות מחוץ לעיר ולבסוף נותרו שמונה תלמידות נחושות במיוחד.

התלמידות הרגישו "שליחות" גדולה ובמסירות מיוחדת הובילו את האולפנה הראשונה בשדרות וראו אותה תופחת וצומחת לכדי למעלה מ-150 בנות כיום. הן עצמן ייסדו מסורות שונות באולפנה כדוגמת אולפיזמון, הכתרה, מבצעי פורים, משלחת לפולין, התנדבויות ועוד. כמו שמיניסטיות באולפנות בכל רחבי הארץ- רק מייסדות. במהלך השנים נאמר עליהן פעמים רבות "זו לא הכמות אלא האיכות...".

הרב דוד פימיאנטה, ראש האולפנה הצעירה, אמר "אנו לא נרתעים מאיומי הקסאמים. להיפך, כאן זה הבית וכאן נגדל את ילדנו. גדל כאן נוער מיוחד במינו מלא בשמחה ובתעצומות נפש שמהווים מרכיב חשוב מאישיותו המתבגרת. עצם נוכחותן באולפנה שידרה לתלמידות המחזורים הבאים מסירות והתמדה שחיזקה אף אותי אישית בכל מיני צמתים לא פשוטים של הקמת אולפנה- והכל בחיוך ובשמחה".

הרב פימיאנטה ציין כי 100% מבנות המחזור הראשון יקבלו תעודות בגרות אך בגאווה רבה יותר הוסיף כי 100% מהן קיבלו תעודת בגרות חברתית על עשייתן ותרומתן לחברה ולעם.

הרב הודה לשלושת הגופים שתמכו באולפנה מיום הקמתה- רשת אמי"ת, משרד החינוך ועיריית שדרות.