גם פה קפה בזול
גם פה קפה בזולפלאש 90

הנהלת רשות שדות התעופה החליטה על הורדת מחירי קפה וכריכים באולם היוצאים.

מרשות שדות התעופה נמסר כי "כפי שנאמר לא אחת, הרשות קשובה לרחשי הציבור ולצרכיו, לפיכך בחנה הנהלת רש"ת את הנושא וקיבלה החלטות אשר חלקן בוצעו באופן מיידי וחלקן יתבצעו בימים הקרובים".

על פי ההודעה, ברחבי אולם היוצאים בדיוטי פרי, שבטרמינל 3, הוצבו מכונות אוטומטיות לממכר שתייה חמה כשמחיר כוס הקפה לסוגיו השונים באמצעות המכונה הינו 7 ₪ וכוס תה במחיר של 6.5 ₪.

עוד נמסר כי לטסים בטיסות המוזלות מטרמינל 1 (לאו - קוסט) תימכר ארוחה עסקית אותה יוכלו לקחת למטוס ב 22 ₪ שתייה קרה ומאפה/כריך.

כבר בימים הקרובים יוצבו מכונות אוטומטיות לממכר כריכים באולם היוצאים של טרמינל 3 במחירים מוזלים בהתאם לסוג הכריך.

כמו כן החליטה הנהלת רש"ת שלא לממש את תקופת האופציה הקנויה לרשות בחוזים המפורטים בהמשך, ולפרסם במקומם מכרזים להפעלת מקומות השירות. במסגרת מכרזים אלו, כמו גם במכרזים עתידיים אחרים יקבע "סל מוצרים" בסיסי שיכלול: בקבוק מים, קפה, קרואסון וכריך, אשר מחירם יוכתב ע"י הרשות ובשום מקרה לא יעלה על המחיר הממוצע שבו נמכרים מוצרים אלו ברשת הזכיין בשוק המקומי.

"אנו מבקשים להדגיש כי תחום המזון בנתב"ג מפוקח ע"י הרשות באופן שוטף ועל בסיס יומיומי, הן מבחינת טיב השירות והן מבחינת רמת המחירים והכול בהתאם להוראות החוזים", אמרו ברשות שדות התעופה.