פסטיבל בבית
פסטיבל בביתיחצ

הר הגעש שעל פתחו שוכנת ירושלים התפרץ בימים האחרונים. אנחנו מאמינים שבזמנים כאלה נכון להתחקות אחרי מקורות האש.

השריפה אמנם משתוללת בחוץ אבל היא מתחילה, כמו כל דבר, בתוך הבית.

בירושלים בית הוא אף פעם לא רק בית. מאחורי כל דלת מסתתר אוצר של סיפורים, סודות ותחושות. הפסטיבל, בשנתו הרביעית, מאפשר לכם להיכנס אל תוך בתים מסוגים שונים ולחוות, ממש מקרוב, אירוע תיאטרלי-פרפורמטיבי שנובע מתוך המרחב שבו הוא מתקיים.

בין ארבעת הקירות של הבתים השונים תזכו לחוויה אמנותית אינטימית ואישית - שתאיר את המקום, את היצירה ואתכם באור חדש ותמשיך להדהד הרבה אחרי שתסגרו את הדלת ותמשיכו הלאה.

במהלך שנותיו, הפך פסטיבל ״בבית״ כר ייחודי לפיתוח ומחקר של יצירה עצמאית ומקורית. בשנים האחרונות צמחו בו עבודות תיאטרון עכשווי מקוריות, שחלקן יוצגו שוב השנה ואחרות זכו לחיים עצמאיים - בארץ ובעולם.

לצד המופעים הגדולים, House וטוק טוק, אנחנו מציעים לכם להיכנס למטבח של צביה מרגליות ולראות כיצד אם ורעיה במשפחה דתית רוקחת מחיי היומיום האפורים יצירה פואטית בסגנון ספוקן וורד – מדוברת, להתנועע בקצב הגרוב התימני עם להקת בינת אל פאנק והיוצרת גילה בשארי בעמק התימנים -ג'עלה, להצטרף לערבי תרבות מרתקים המפגישים בין מזרח ומערב- עלא פיקרה או לחזור לאין-בית שהשאירה נעמי יואלי בירושלים במופעים במיוחד גן זה א' וב'..

גם השנה, ביקור מושלם בפסטיבל בבית, מורכב משיטוט בין בתים ופתיחה של יותר מדלת אחת בכל ערב. ההמלצה שלנו: כנסו לרשימת המופעים, בדקו איזה חבילה מתאימה לכם באיזה יום וסמכו עלינו. שווה להגיע ליותר מאירוע אחד, ככה תחוו את הפסטיבל בצורה אולטימטיבית.