וורצמן עם ילדי הדרום

הכנסת מארחת היום (ראשון) כחמש מאות מילדי הדרום ליום של פעילות מגוונת בכנסת, ביוזמה משותפת של סגן שר החינוך אבי וורצמן, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ומנכ"ל הכנסת רונן פלוט.

הילדים הגיעו הבוקר לכנסת מיישובי הדרום, שדות נגב, אופקים, קרית מלאכי, אבן שמואל, מושב איתן וקיבוץ סעד, והתקבלו על ידי מדריכי הכנסת ליום גדוש של פעילויות מהנות. הפעילויות כללו מופע קוסם, הופעה לילדים, סיור בכנסת ועוד.

סגן שר החינוך אבי וורצמן שארגן את הגעת 500 הילדים אמר להם: "כולנו עוברים ימים לא קלים. אני כל כך שמח לראות אתכם היום מבקרים בכנסת, לומדים על עבודת הכנסת, שמחים, מחייכים. גם אני תושב באר שבע וכמוכם ישבתי עם ילדיי בממ"ד ושמענו את נפילות הטילים. ביוזמה משותפת שליו פנינו לראשי הרשויות שלכם והזמנו אתכם לבוא לכאן וללמוד על הכנסת".

לדבריו, "אי אפשר להתעלם מהעניין שהיום הזה, 13 ביולי, בדיוק לפני 9 שנים ממשלת ישראל קיבלה החלטה שיהודים לא יכולים להיכנס לגוש קטיף ולצפון השומרון. אחרי 9 שנים כולנו משלמים את האיוולת, אחרי שהאויבים שלנו ירו יותר מ 12,000 טילים. צריך למוטט את החמאס".

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "האווירה הססגונית פה מדברת בעד עצמה, יש פה חיוכים ואושר של הילדים משעות של הקלה ורגיעה כאן בכנסת", אמר אדלשטיין. בתשובה לשאלות עיתונאים הוסיף: "יש ציפייה גדולה שצה"ל יכריע את המערכה. קל להבחין שיש לכך את כל הגיבוי הנדרש בעורף, עד שיחזור השקט לארץ. אין בעיה לגמור עם המבצע עוד היום, רק שאז נהיה תוך כמה חודשים בסבב לחימה נוסף. אי אפשר לחזור ל'הבנות' עמוד ענן או אחרות שהיו בעבר. הפעם צריך להיות באמת בטוחים שהמבצע הביא לשקט ולרגיעה בכל רחבי הארץ".