שולה זקן
שולה זקןצילום: פלאש 90

שולה זקן, שהייתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, התייצבה היום (שלישי) בכלא נווה תרצה לריצוי העונש שנגזר עליה במשפט הולילנד.

זקן הורשעה בקבלת שוחד במסגרת הסדר טיעון ונגזרו עליה 11 חודשי מאסר בפועל.

"לא פשוט לדבר על תחושות ביום כזה, אני יותר חושבת על המצב במדינה שלנו ועל החיילים שיחזרו הביתה בשלום", אמרה זקן לעיתונאים הרבים שהמתינו בשערי בית הכלא. "צריך להשאיר את החיים בפרופורציות הנכונות, וזה לא נכון לחשוב רק על עצמך. בימים האחרונים אלו היו עיקר המחשבות שלי - על החיילים שלנו, ושהמנהיגים שלנו יקבלו את ההחלטות הנכונות למען עם ישראל".

זקן, מלווה בבני משפחה וחברים הבטיחה כי תפגוש אותם שוב בעוד זמן קצר, כלשונה. "כמו שאמרתי ביום גזר הדין, עוד יבוא היום שיהיה לי מה להגיד. זה עוד לא היום הזה".

היא הייתה אמורה להיכנס לכלא בחודש ספטמבר אך בשל רצונה לבלות את ליל הסדר הקרוב בחיק משפחה, ביקש פרקליטה עו"ד עופר ברטל להקדים את המועד.

אמש כתבה זקן לחבריה בפייסבוק, "חברות וחברים יקרים, מחר אני עתידה להתחיל ולרצות את עונשי - כחלק מגזר הדין שניתן לי במשפט הולילנד. לאחר כמעט 8 שנים של מסכות משפטיות מסועפות וסבוכות - אני רוצה להודות לכם. לכל אחת ואחד מכם. לכל מי שתמך ונתן חיבוק.

"משפחתי ואני מעריכים את זה עד מאוד ונוצרים כל מילה ותמיכה שניתנה ועדיין ניתנת. כצידה לדרך אקח איתי את אותה התמיכה, האהבה, האמונה והרגישות שהענקתם לי. יהיו ברוכים. שלכם, שולה".