דרור חנין הי"ד
דרור חנין הי"דבאדיבות המשפחה

מעוזיה סגל, מנהל האגף לשירותים חברתיים במועצת חוף אשקלון, הוא אחד האנשים האחרונים ששוחחו אמש (ג') עם דרור חנין הי"ד שנהרג מפגיעת רקטה סמוך לרצועת עזה.

בשיחה עם ערוץ 7 סיפר על המפגש עם מי שהגיע כדי לחלק ממתקים לחיילים וכך מצא את מותו.

"פגשתי אותו אתמול לפנות ערב בנתיב העשרה. הייתי שם בשיחה עם ראש צוות החירום היישובי בנושאים שקשורים למכלול שאני אחראי עליו. נכנסו שני חבר'ה מבית אריה שהביאו לחיילים קרטונים עם חטיפים, טרופיות ודברים כאלה. הייתה שיחה קולחת ושוטפת. נכנסו יחד לממ"ד כי היו המון אזעקות אתמול בנתיב העשרה. אחר כך הם החליטו לנסוע למחסום ארז כדי להביא את הדברים שיש להם לחיילים במחסום. הם אמרו שיש להם לחיילים שבמחסום. הם אמרו שיש להם רכב ממוגן והם נסעו איתו. חזרנו לחמ"ל. כעשר דקות אחר כך הוא נהרג".

על אישיותו של דרור כפי שראה באותו מפגש מספר סגל: "מתגלה אדם שמח, אנרגטי, שאוהב לתת ובא לתת. איש טוב, מלח הארץ. פתאום היה קטע שהוא ביקש להצטלם. אדם עם המון אנרגיות. בחור שעורך כאן מחקר אנתרופולוגי צילם אותו ואת החבר שלו יחד. לדעתי אלו התמונות האחרונות שלו. הם היו נחושים לנסוע למחסום ארז ואמרו שיש להם רכב ממוגן כיוון שהחבר שלו הוא רכז הביטחון של בית אריה. אני לא יודע מה קרה שם, אבל לא מדובר בהרפתקנים. משמים הקב"ה החליט לקחת אותו".

על תוכן השיחה מספר סגל כי זו נסובה על עניינים טכניים בלבד, היכן נמצאים החיילים, איך מגיעים למחסום ארז, אם לנסוע עם רכז הביטחון של נתיב העשרה או לא, בדיחה קטנה כאן או שם, הצעה לאכול עוגה ותאנים שמישהו הביא, "אלה היו הדברים הפשוטים ביותר. לא היה סימן לבאות. מבחינתנו זה היה הלם גדול ואני בהחלט משתתף בצער המשפחה. זו אבדה גדולה מאוד".