מוגנת. ח"כ זועבי
מוגנת. ח"כ זועביפלאש 90

ח"כ חנין זועבי (בל"ד) פירסמה לאחרונה מאמר פרי עטה ובו היא קוראת לכל המדינות הערביות להתאחד נגד ישראל, ולפלשתינים להפסיק את התיאום הביטחוני עימה ביהודה ושומרון ולצאת להתקוממות עממית נגדה ולהטיל עליה מצור.

העיתון "ישראל היום" דיווח כי את המאמר פירסמה זועבי באתר חמאס. לאורך כל המאמר כתבה זועבי את השם "ישראל", בתוך מרכאות.

לדבריה, "אין תוצאות צבאיות למתרחש בעזה. 'ישראל' בשום אופן לא תחסל את חמאס, לא את מניעי ההתנגדות ולא את מניעי ההשתחררות מהכיבוש. 'ישראל' בשום אופן לא תכריע דבר באמצעות כוח צבאי, הרג והחרבה".

עוד כתבה חברת הכנסת הישראלית באתר חמאס כי "התוקפנות האכזרית מצד מדינה שאין לה מדיניות זולת קיבוע המצב הקיים על ידי סידרה מתמשכת של פשעים והפרות נגד עמנו - תיפסק, וגם ירי הטילים ייפסק".

היא סיכמה את דבריה בכך ש"כדי ש'ישראל' תכריז על קץ האפשרות לשמר את הכיבוש ולהעמיקו, וכדי שהיא תכריז על סיום הישגי השילוש הנפשע - הגדר, המצור והתיאום הביטחוני - שבאמצעותו חשבה להפוך את הכיבוש לכיבוש שאינו עולה ביוקר בלתי נוכח במציאות הישראלית - עלינו להכריז על סיום השילוש הקטלני שלנו: התיאום הביטחוני, המו"מ והפילוג.

עלינו לנטוש את השילוש הקטלני ולהכריז על התנגדות עממית במקום התיאום הביטחוני, להטיל מצור על 'ישראל' במקום לשאת ולתת עימה ולהתאחד במקום להתפלג".