שרה נתניהו בטקס הצופים

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, השתתפה היום (רביעי) בטקס השנתי של גרעין "צבר" בתנועת הצופים, ובירכה את 100 הצעירים שעלו מאמריקה ומצטרפים ל- 240 שכבר עלו השנה לישראל כדי לשרת בצה"ל ולהשתלב בחברה הישראלית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ברך גם הוא את העולים, ובדברים שהוקלטו מראש אמר, "עולות ועולים יקרים, ברוכים הבאים לישראל. אתם עשיתם צעד מאוד חשוב, גם בחייכם האישיים וגם בחיים הקולקטיביים של כולנו. אתם באתם ואמרתם - אנחנו פה. אנחנו חלק ממדינת ישראל, אנחנו נכונים לעצב את העתיד של העם היהודי כאן בארצו ובמולדתו.

"זה דבר חשוב תמיד, אבל חשוב במיוחד עכשיו, כשאנחנו אומרים לחמאס ולכל אויבנו שחושבים שימחקו אותנו מכאן - שאנחנו כאן, אנחנו נשאר כאן, אנחנו נבנה את עתידנו כאן, בשביל המשפחות שלנו, ובשביל העם היהודי לתמיד", הוסיף ראש הממשלה.

שרה נתניהו אמרה באירוע כי "אנחנו גאים בכם שהחלטתם לעלות למדינת ישראל ולשרת בצבא הגנה לישראל. מדינת ישראל היא מדינתו של העם היהודי, כאן הוא ביתכם. ביתנו. כל אחת ואחד מכם יכולים היום לחוש גאווה על ההחלטה לממש את חלום הדורות ולהגיע מכל קצוות תבל במטרה להשתלב בשירות הצבאי ובחברה הישראלית''.

"...יש לי פינה חמה בלב לגרעין 'צבר' ולתנועת הצופים", סיפרה שרה. ''גם בעלי, ראש הממשלה, היה כנער בצופים, גם אחיו היה בצופים וגם בננו אבנר בצופים. אבנר, שהוא ש"ש של הצופים בגרעין 'עתיד' נמצא כאן עם חבריו של שנת ה-Year Course, שהיו במהלך השנה האחרונה איתו בבת-ים יחד עם שאר חברי גרעין 'עתיד' של הצופים. צאו לשלום, הצליחו בכל אשר תעשו, ותחזרו הביתה בשלום. ברוכים הבאים לצה"ל - הצבא הטוב והמוסרי בעולם. ברוכים הבאים לישראל - המולדת החדשה שלכם והבית החדש שלכם".